Mercedes W07 Hybrid – Hibridni dominator

0
Mercedes W07

Mercedes W07 Hybrid je z 19. zmagami, 20. pole positioni in 33 uvrstitvami na zmagovalni oder v eni sami sezoni statistično drugi najbolj dominanten bolid v zgodovini Formule 1. W07 je zmagal na 90,47% dirk v sezoni, legendarni Mclaren MP4/4, ki zaseda sam vrh večne lestvice pa na 93,75%.

Medtem, ko je večina nesmrtnih bolidov že postala relikt preteklosti, smo enega izmed njih doživeli nedolgo nazaj. W07 Hybrid je bolid s katerim je v sezoni 2016 Nico Rosberg po neusmiljenem boju z moštvenim kolegom Lewisom Hamiltonom postal svetovni prvak, nato pa nemudoma odšel v dirkaški pokoj. Prvak, ki je odšel na vrhuncu in prvak, ki je odšel s popolnim bolidom.

Lewis Hamilton in Nico Rosberg sta se za volanom Mercedesa W07 spopadla za naslov svetovnega prvaka

Mercedes je svojo dominacijo začel na samem začetku hibridne ere v Formuli 1 leta 2014. Po super uspešnih modelih W05 in W06 je bil razvoj W07 logična evolucija zmagovalnih konceptov, ki pa jo je ekipa pod pod vodstvom Paddya Lowa izpeljala brezhibno.

Zasnova W07 je bila v osnovi izredno konvencionalna, saj so bile nekatere rešitve praktično neposredno vzete iz obeh predhodnikov. Medtem, ko so ostala moštva želela  Mercedes poraziti z revolucionarnimi rešitvami, so Paddy Lowe, Geoff Willis in Aldo Costa skonstruirali popolno evolucijo.

Mercedes W07 Hybrid – Tehnične specifikacije

Šasija:

  • Mercedes karbonska vlakna
  • Pushrod sistem prednjega vzmetenja
  • Pullrod sistem zadnjega vzmetenja
  • Zavore: karbonski diski s sistemom “brake-by-wire
  • Skupna teža bolida: 702 kg

Pogonski sklop:

  • Mercedes-Benz PU106C Hybrid
  • Teža: 145 kg
  • KM: 950

ICE:

  • Prostornina: 1,6 litrov
  • Število valjev: 6
  • Maksimalno število vrtljajev na minuto: 15.000
  • Maksimalen pretok goriva: 100 litrov/uro

ERS, MGU-H, MGU-K, ICE

Menjalnik:

  • Mercedes AMG (8+R)

Paddy Lowe o Mercedesu W07 Hybrid: 

[su_quote]W07 v osnovi temelji na evoluciji svojih predhodnikov. Kljub temu pa vselej iščemo minimalno revolucijo slehernega elementa na bolidu. Uporabili smo poznane koncepte in jih pripeljali do maksimuma.[/su_quote]

Zanimiv element, ki preprečuje delcem vstop v hladilni sistem zavor, hkrati pa ima tudi aerodinamično funkcijo. Mercedes W07 Hybrid je vseboval številne izredno pomembne mikro elemente.
Pullrod koncept na sistemu zadnjega vzmetenja Mercedesa W07 Hybrid

W07 je dominiral od prvega trenutka, ko je zapeljal na stezo, Mercedesova dirkača pa sta se za naslov svetovnega prvaka spopadla med sabo. Mnogokrat so odločali milimetri, v Barceloni pa sta po medsebojnem trčenju dirko končala že po nekaj ovinkih. Po seriji Hamiltonovih okvar sredi sezone in odstopom v Maleziji, si je Rosberg pridobil ključno prednost in osvojil naslov kljub temu, da je Hamilton slavil na zadnjih štirih dirkah sezone.

Mercedesova dirkača sta trčila v prvem krogu VN Španije v Barceloni

Mercedes W07 Hybrid je bolid, ki je zabil zadnji žebelj v krsto dolgoletnemu prijateljstvu. Je absolutni dominator in hkrati manifest evolucije popolnosti in optimizacije najmanjših podrobnosti. Sinonim tehnične dovršenosti in prvi veliki bolid hibridne ere, ki je odšel med nesmrtne.

Matej Plešej

@matejf1-si

McLaren MP4/4 – Najmočnejši bolid vseh časov

Ferrari F2004 – Schumacherjevo smrtonosno orožje

guest

0 Komentarji
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje