TEHNIČNI PREGLED: Mercedes, Williams, Alpine in Aston Martin z obsežnimi nadgraditvami

0

Kar osem od desetih ekip je v Silverstone pripeljalo nadgraditve svojih dirkalnikov. Najprepoznavneje so se spremenili Alpine, Williams, Aston Martin in Mercedes. Srebrne puščice bodo tokrat dirkale s posodobljenim vzmetenjem, ki naj bi ustvarilo vrtinec in več zraka preusmerilo proti dnu dirkalnika.

Primerjava Mercedesovega vzmetenja: Silverstone (zgoraj), Montreal (spodaj)

Nadalje ekipa trdi, da bo z nadgrajenimi stranicami izboljšala hlajenje. Novost je tudi novo dno. Na spodnji sliki je jasno videno kako skranjo na sprednji del dna je ekipa preusmerila aerodinamično obtežitev. To naj bi ekipi zagotovilo boljše potovanje zraka proti zadku dirkalnika, kjer ga bo pričakalo – posebej za Silverstone pripravljeno – skrajšano krilce.

Primerjava Mercedesovega dna: Silverstone (zgoraj), Montreal (spodaj)

Medtem so pri Red Bullu v Silverstone pripeljali nove stranice dirkalnika in modificiran pokrov motorja, poleg tega pa so prestavili tudi izhodno točko zraka skozi dirkalnik.

Rb18 Engine Cover Shelf

Sprememba nad motorjem je očitna, saj je izpušni sistem dirkalnika bistveno bolj izpostavljen, poleg tega pa je ekipa prestavila izhod zraka iz dirkalnika (vijolično označena komponenta). Ko zrak potuje skozi dirkalnik, med radiatorji, “nabere” toploto in ga ohladi. Izhodna pozicija pa je prav tako pomembna kot vhodna, saj aerodinamiki poskušajo čim več zraka usmeriti v območja nizkega pritiska.

Dirkalnik Aston Martina je še drugič po Barceloni bil deležen obsežne nadgraditve. Ekipa je na novo zasnovala potovanje zraka okoli dirkačeve kabine z dodatnimi delci, ki spreminjajo tok zraka preko dirkalnika. Poleg tega bosta oba dirkača deležna novega dna in modificiranih zadnjih zavor. Ekipa pričakuje, da bi te nadgraditve utegnile ekipo pripeljati do neposrednega boja za točke.

Obsežni nadgraditveni paket ekipe Williams je premik k konceptu Red Bulla, trdi dirkač ekipe Alexander Albon. Le britansko-tajski dirkač bo v Silverstonu deležen nadgraditev iz Groova, medtem ko bo moral njegov moštveni kolega Nicholas Latifi na novo specifikacijo počakati še najmanj dve dirki.

Vsaka ekipa je začela nekoliko drugače, vendar zdaj vsi sledijo ali konceptu Ferrarija ali konceptu Red Bulla. Nova specifikacija našega dirkalnika je bližje Red Bullovemu dirkalniku. Na dirkalniku ni veliko delov, ki so na njem bili dva tedna nazaj – gre za zelo veliko nadgraditev.

Nove stranice (levo) in stara specifikacija (desno).

Namigovanja znotraj paddocka trdijo, da bi bil novi Williams celo do sekunde hitrejši od svojega predhodnika, vendar ekipa tega pričakovanja ni javno potrdila. Albon raje ostaja previden:

Sekunda na krog je veliko. Bili bi zelo zadovoljni s takšnim korakom naprej, vendar tega ne bomo vedeli, dokler ga ne preizkusimo. V petek bomo poskušali čimhitrejej razumeti nekaj osnovnih karakteristik dirkalnika in v kakšnih nastavitvah je izkoristek največji. Morda bo trajalo več kot en dirkaški vikend, da bi ga povsem razumeli in se nanj privadili.

Razlika med obema specifikacijama je očitna. Nove stranice dirkalnikov so veliko širše in daljše, medtem ko je pokrov motorja bistveno ožji. Poleg tega so pri Williamsu modificirali tudi dno dirkalnika.

Edina francoska ekipa, ki pa domuje v britanskem Enstonu, je v Silverstone pripeljala nove globoke stranice po vzoru Ferrarija. Tehnični direktor Alpine, Pat Fry je zatrdil, da gre za zelo obsežen nadgraditveni paket.

Vsi v Enstonu smo delali zelo trdo, da nam je uspelo nadgraditve pripraviti za dirko. Prinašamo novo dno in stranice dirkalnika.

Alpine F1 upgrade British GP

Lance Stroll za težave v letošnji sezoni krivi nepredvidljivi AMR22

guest
0 Komentarji
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje