STRATEŠKI KOTIČEK: Pomanjkanje simulacij ekipe ohranja v temi; Pirelli napoveduje več možnih strategij

0

Dirkači zaradi omejenega dirkanja po suhi stezi niso uspeli dodobra spoznati obnašanja pnevmatik na stezi v Silverstonu in zatorej bi današnja dirka utegnila biti še posebno zanimiva. Pirelli namiguje, da strategija enega postanka ni najhitrejši način do kariraste zastavice.

Italijanski dobavitelj je na otok prinesel tri najtrše različice: C1 (najtrša), C2 in C3 (najmehkejša). Dirkališče v Silverstonu je zelo zahtevno za sprednji par pnevmatik, saj ga sestavlja veliko dolgih in hitroh ovinkov. Pirelli trdi, da je nahitrejša pot do cilja štart na srednjetrdi pnevmatiki, menjava na svež komplet srednjetrdih pnevmatik in nato med 22 in 28 krogom prestop na najtršo različico. Zdi se, da bi v takšnem primeru ekipe preferirale najtršo pnevmatiko v sredini, saj to omogoča več fleksibilnosti kasneje v dirki.

Expected Strategies (8).jpg
Tri najprimernejše strategije po izračunu Pirellija.

Srednjetrda pnevmatika naj bi bila najprimernejša za današnjo dirko, medtem ko bi najmehkejša utegnila stopiti v igro ob koncu dirke. Lando Norris, Pierre Gasly, Daniel Ricciardo in Yuki Tsunoda imajo na voljo le po par srednjetrdih (C2) in trdih (C1) pnevmatik in v kolikor strategija enega postanka ne bo mogoča, se bodo ti dirkači primorani poslužiti najmehkejše (C3) različice. Dirkati s pnevmatiko z rdečo obrobo je na začetku dirke tvegano, saj je dirkalnik zaradi polne posode goriva še agresivnejši pri obrabi.

Tyres Available for Race (8).jpg
Pnevmatike, ki jih dirkači imajo na voljo.

Gotovo se bo kateri izmed dirkalnikov na začelju štartne vrste odločil za agresivno strategijo enega postanka. Glavna kandidata sta najbrž oba Haasa, ki bosta štartala izven naravne pozicije in se bosta morala izogniti zgoščeni sredini, če želita kotirati za točke svetovnega prvenstva. Težava takšne strategije je, da je najtrša pnevmatika skoraj pol sekunde na krog počasnejša od srednjetrde.

Pod vprašaj pa vse skupaj postavlja vreme, saj bi tudi danes v notranjosti otoka utegnilo deževati – možnost dežja naj bi bila 20%. Varnostni avtomobil je v Silverstonu prav tako pogost dogodek. Na zadnjih devetih preizkušnjah je na stezo zapeljal kar osemkrat. Čas postanka pa se s 19 sekund skrajša na 9.

Pit Lane Loss Time (8).jpg

ANKETA: Bo Ferrari uporabil moštvene ukaze in zmago poskušal zagotoviti Leclercu?

 

 

guest
0 Komentarji
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje