sreda, 28 oktobra, 2020
Doma Blog

Corriere: Vettel je dobil Barrichellov sindrom

0

Potem ko je Sebastian Vettel po dirki za VN Portugalske izrazil dvom v enakovredno obravnavo obeh dirkačev znotraj Ferrarijeve F1 ekipe, je italijanski novinar Daniele Sparisci prepričan, da štirikratni svetovni prvak išče izgovore za svojo katastrofalno sezono.

Medtem ko je Leclerc po novi odlični predstavi dirko v Portimau končal na zelo dobrem četrtem mestu, je imel znova bistveno več težav Sebastian Vettel, ki si je v boju s Kimijem Raikkonenom priboril eno točko za deseto mesto.

Vettel je po dirki odkrito namignil, da morda obstajajo razlike med obema Ferrarijevima dirkalnikoma, njegove trditve pa je nemudoma zanikal šef ekipe Mattia Binotto, ki je zatrdil, da sta oba Ferrarijeva bolida identična.

Daniele Sparisci je za Corriere della Serra izrazil prepričanje, da Vettel išče opravičilo za svojo katastrofalno sezono.

Vettel je očitno dobil Barrichellov sindrom. Njegove teze o domnevni neenakosti bolidov služijo kvečjemu za preusmeritev pozornosti od njegove katastrofalne sezone. Kakšno korist bi imel Ferrari od tega, da bi sabotiral Vettla in namenoma izgubljal točke v konstruktorskem prvenstvu, ki prinašajo veliko denarja. Vettel se ne znajde v letošnjem dirkalniku in ni edini, ki se mu je to zgodilo. Videli smo kaj se je pri Red Bullu dogajalo s Pierrom Gaslyjem.

Bo Red Bull Mercedesu izmaknil Georgea Rusella?

0

Alexander Albon je pri Red Bull Racingu pod močnim pritiskom in ta trenutek se zdi, da je njegova usoda že zapečatena. Po besedah nekdanjega dirkača F1 ​​Christijana Albersa bi bil  najboljši človek za to službo George Russell, kljub temu da naj bi bil favorit Nico Hulkenberg.

Albon je že leto in pol pod pritiskom ekipe Red Bull, saj Tajec kot zamenjava Pierra Gaslyja ni prinesel pričakovanih rezultatov. Po Albersovih besedah ne gre več za stvar prihajajočih dirk, temveč je bila odločitev o Albonovem odhodu sprejeta že zdavnaj.

“Tudi če bo na naslednjih dveh ali treh dirkah dirkal zelo dobro, Red Bull ne bo več tvegal. Sedaj se ne bodo več vračali nazaj. Njegov značaj ni primeren za Red Bull, saj je v primerjavi z Verstappnom bistveno manj agresiven. To je povsem drugačen svet, čeprav prihajata iz istega obdobja, “je dejal Albers v podkastu časnika De Telegraaf.

Nekdanji voznik Formule 1 se ne strinja, da bi bil najboljša izbira za Red Bull Nico Hulkenberg.

”V svoji karieri je pokazal, da je talent, ne pa tudi supertalent. Pri Renaultu ga je premagal tudi Daniel Ricciardo. Razumem, da si Max želi, da bi bil njegov moštveni kolega, saj ga ob dejstvu, da ga je Ricciardo premagal, to daje določeno samozavest.”

”Čisto glede hitrosti pa bi izbral Georgea Russella. Je tudi mladenič, na katerega se lahko zanesete, saj je še vedno zelo mlad, tako kot Max. Menim, da Russell to zmore bolje kot Hulkenberg,” je še dodal Albers.

Norris se je zaradi svojih besed opravičil Strollu in Hamiltonu

0

Lando Norris se je iskreno opravičil Lewisu Hamiltonu in Lanceu Strollu zaradi svojih komentarjev po nedeljski Veliki nagradi Portugalske.

Norris je dirko v Portimau po trčenju z Lanceom Strollom končal na 13. mestu, izven dobitnikov točk, Britanec pa z razpletom ni bil petirano zadovoljen.

Norris je na Strollov račun nekaj kletvic izrekel že med dirko, po koncu VN Portugalske pa je novinarjem dejal, da je Kanadčan tisti, ki povzroča nesreče iz katerih se ničesar ne nauči.

Norris po dirki ni kazal navdušenja niti nad dosežkom Lewisa Hamiltona, ki je v Portimau s 93. zmago v F1 presegel rekord Michaela Schumacherja.

Zanj sem vesel, to pa je tudi vse,” je Norris povedal za RaceFans.net.”

Sedi v dirkalniku s katerim lahko zmaga na vsaki dirki. Dejstvo je, da mora premagati enega, ali največ dva dirkača. Kljub temu to dela opravlja zelo dobro in za to si zasluži čestitke.

Dan kasneje je Norris na družbenih omrežjih zapisal, da se za svoje besede opravičuje.

Dolžan sem opravičilo. Bil sem neumen in nepreviden pri nekaterih stvareh, ki sem jih v zadnjem času povedal v medijih in intervjujih, saj nisem izkazal spoštovanja, ki bi ga moral imeti do določenih ljudi. “Nisem tak človek, zato vem, da bi se moral opravičiti njim, pa tudi vsem, ki berejo / poslušajo. Oprostite.”

 

Albon zavrača kritike: To je bil eden mojih najboljših vikendov

0

Po novi slabi predstavi, ki jo je na dirki za VN Portugalske prikazal Alexander Albon, je bil tajski dirkač deležen mnogih kritik, številni poznavalci Formule 1 pa so prepričani, da si je z 12. mestom in krogom zaostanka za moštvenim kolegom že zapravil svojo prihodnost pri ekipi Red Bull.

Medtem ko je Verstappen letos ob eni zmagi že devetkrat stopil na zmagovalni oder, je Albonu to uspelo zgolj enkrat, na dirki v Portimau pa je prikazal eno izmed najslabših predstav v letošnji sezoni.

Kljub temu pa je tajski dirkač, čigar sedež za prihodnjo sezono je močno ogrožen, prepričan v svoj napredek.

Po mojem mnenju je bil to, kar se tiče prostih treningov in kvalifikacij, letos eden močnejših vikendov. Zdelo se mi je, da smo zelo hitri in čeprav bi se lahko kvalifikacije odvile še bolje, smo skozi celoten vikend napredovali, česar sem vesel.

Štartal sem slabo in prvih nekaj krogov ni bilo dobrih, saj smo se borili s hladnimi gumami, ki so bile brez oprijema. Ko so se pnevmatike ogrele na pravo temperaturo, je bilo vse v redu, do takrat pa je nastala škoda, ki je nismo mogli več popraviti. Ta vikend bomo poskušali čimprej postaviti za sabo in se v popolnosti osredotočiti na Imolo.

Mercedes bo postal drugi največji delničar Aston Martina

0

Mercedes-Benz naj bi postal drugi največji delničar Aston Martina, kar izvršni direktor in lastnik Lawrence Stroll označuje kot prelomen trenutek v zgodovini legendarne britanske znamke.

Aston Martin je ob predstavitvi rezultatov tretjega četrtletja najavil dodatno poglobitev partnerstva z Mercedes Benzom, ki bo postal tudi drugi največji delničar družbe, ki je v lasti Lawrencea Strolla. Vezi med obema partnerjema se bodo v naslednjem letu še okrepile tudi v Formuli 1, ko bo Aston Martin tudi formalno vstopil v elitni razred motošporta.

Mercedes naj bi svoj delež v podjetju povečal na 20%, hkrati pa Aston Martinu omogočil dostop do vrste tehnologij svetovnega razreda, vključno z arhitekturo pogonskega sklopa za običajna, hibridna in električna vozila) in arhitekturo električnih motorjev, za vse izdelke, predstavljene do leta 2027.

Lastnik in izvršni direktor Aston Martina Lawrence Stroll je poudaril izjemen pomen razširjenega sodelovanja s Stuttgartom.

To je trenutek preobrazbe za Aston Martin in rezultat pol leta polnega truda. Podjetje želimo usmeriti k uspehu, da izkoristi ogromno in razburljivo priložnost, ki je pred nami. Izjemno sem zadovoljen z dosedanjim napredkom in dejstvom, da smo pred načrtovanimi roki, kljub temu da smo delovali v teh najzahtevnejših časih.

Danes smo naredili še en velik korak naprej, saj se se naše dolgoročno partnerstvo z Mercedes-Benz AG preusmerja na povsem drugo raven, ko postajajo eden največjih delničarjev podjetja. S tem novim razširjenim sporazumom zagotavljamo dostop do vrhunskih tehnologij, ki podpirajo naše dolgoročne načrte širitve izdelkov, vključno z električnimi in hibridnimi pogonskimi sklopi. To partnerstvo podpira naše zaupanje v prihodnost. “

F1 2020: VN Emilije Romanje – Imola: Vse kar morate vedeti

0

Formula 1 se v sezoni 2020 po 14. letih vrača na kultno dirkališče Enza in Dina Ferrarija v Imoli, ki je dolga leta gostilo dirko za VN San Marina. Steza na kateri je bil s sedmimi zmagami absolutni vladar Michael Schumacher, je še danes najbolj znano kot prizorišče najbolj črnega vikenda v zgodovini, v katerem sta leta 1994 svoji življenji izgubila Roland Ratzenberger in Ayrton Senna.

URNIK

1. prosti trening: 10:00, Sobota, 31. oktober

Kvalifikacije: 14:00, Sobota, 31. oktober

Dirka: 14:10, Nedelja, 1. november

VREMENSKA NAPOVED

IMOLA WEATHER

PODATKI O STEZI

Največ zmag (vozniki) Germany Michael Schumacher (7)
Največ zmag (konstruktorji) United Kingdom Williams
Italy Ferrari (8)

DOLŽINA STEZE: 4,909 km

ŠTEVILO OVINKOV: 15

ŠTEVILO KROGOV: 63

REZULTATI – 2006

Pole position

GermanyMichael Schumacher Ferrari 1:22.795

DIRKA
    • 1. M. Schumacher Ferrari 1:31:06.486
    • 2. F. Alonso Renault 2.096
    • 3.  J-P. Montoya McLarenMercedes +15.868
Najhitrejši krog
  • Fernando Alonso Renault 1:24.569

 

Morate biti prijavljeni

Vnos za Formula 1 2020 - Dirka Prvakov
Clock Error - Read the FAQ more more information
Race:
Pole
Uvrstitev na dirki 1
Uvrstitev na dirki 2
Uvrstitev na dirki 3
Uvrstitev na dirki 4
Uvrstitev na dirki 5
Uvrstitev na dirki 6
Uvrstitev na dirki 7
Uvrstitev na dirki 8

Kako v nekaj sekundah razbiti Porsche Taycan? V rondo z 200 km/h!

0

Neznani Turek je Porschejev model Taycan Turbo s 680. konjskimi močmi razbil v vsega nekaj sekundah…

Formula 1 za leto 2021 pripravila koledar s 23. dirkami

0

Formula 1 je ekipam predstavila predlog koledarja sezone 2021, ki vsebuje 23 dirk. Na predlogu najdemo dva “trojčka” dirk in premiero VN Savdske Arabije.

Potem ko je bil razpored leta 2020 močno spremenjen, saj je bilo zaradi pandemije COVID-19 odpovedanih kar 13 dirk, Formula 1 predvideva, da bo koledar v prihodnje sezone bolj podoben običajnemu.

Ekipam je bil v ponedeljek na sestanku F1 komisije, na katerem je sodelovalo vseh 10 moštev ter uradniki F1 in FIA, predstavljen prvi osnutek koledarja sezone 2021.

F1 sezona 2021 naj bi se začela 21. marca, ki ji bo čez teden dni sledila Velika nagrada Bahrajna.

Predvideni sta tudi novi dirki na Nizozemskem in v Vietnamu, ki naj bi se odvijali že letos, a sta bili zaradi pandemije koronavirusa odpovedani. Ob koncu novembra naj bi bila premierno na sporedu ulična dirka v Savdski Arabiji, ki bi ji sledilo finale sezone v Abu Dabiju.

Video: Ferrari dan po Schumacherjevem trčenju v Villeneuvea organiziral tiskovno konferenco

0

Ferrari je v Maranellu dan po kontroverznem trčenju Michaela Schumacherja v Jerezu leta 1997 organiziral posebno tiskovno konferenco, na kateri je legendarni Schumacher priznal svojo napako, ki ga je nato stala izgube vseh točk v sezoni 1997.

Mongolska organizacija ostro nad Verstappna zaradi uporabe besede “mongoloid”

0

Max Verstappen se je pretekli vikend na Portugalskem znašel pod plazom kritik, potem ko je Lancea Strolla po trčenju na prostem treningu oklical za “Mongola” in “retardiranca”.

Na drugem prostem treningu pred dirko za VN Portugalske sta v prvem ovinku trčila Lance Stroll in Max Verstappen, Nizozemec pa je nato dirkaču ekipe Racing Point po radijski zvezi namenil nekaj ostrih besed.

Verstappen je takoj po trčenju dejal:

Je ta je**** tip slep? Kaj ***** je narobe z njim? Je retardiran? Je**** mongoloid.”

Nizozemec si je hipoma prislužil kopico kritik na družbenih omrežjih predvsem zaradi neprimerne rabe besede, ki na žaljiv način opisuje ljudi z motnjami v duševnem razvoju.

Verstappen je na vprašanje ali je s svojimi neprimernimi besedami morda koga užalil odgovoril:

“To ni moj problem.”

Verstappen je hkrati razburil še z uporabo besede “mongoloid” ali “Mongol”, ki se je včasih uporabljala za osebe z Downovim sindromom.

Unro Janchiv, mongolska kulturna odposlanka, je nato objavila tweet, usmerjen na ekipi Red Bull Racing, v katerem je podvomila o zavezanosti ekipe kampanji Formule 1 “WeRaceAsOne”.

“Je bila celotna ekipa obveščena o vaši pobudi “WeRaceAsOne?” Max Verstappen je to očitno izpustil”, je zapisal Janchiv.

Mongol Identity – organizacija, ki si prizadeva za odpravo zgodovinske zlorabe izraza Mongol pa je Maxa Verstappna pozvala k javnemu opravičilu.

“Šokirani in razočarani smo, ko smo izvedeli, da se Formula 1 kljub zgodovinski vrednosti ni zavzela za odločno nasprotovanje tej oznaki in posledično bomo to reševali neposredno z upravnim organom,” je skupina dodala v svojem odprtem pismu Verstappnu in Formuli 1.

Verstappen se za svoje besede še ni opravičil, po incidentu pa je dejal, da “ni njegov problem”, če so bili ljudje zaradi pripomb užaljeni.

 

Video: Ferrari dan po Schumacherjevem trčenju v Villeneuvea organiziral tiskovno konferenco

0
Ferrari je v Maranellu dan po kontroverznem trčenju Michaela Schumacherja v Jerezu leta 1997 organiziral posebno tiskovno konferenco, na kateri je legendarni Schumacher priznal...