Ozadje Verstappnove težave s sistemom DRS

0

Dirkač ekipe Red Bull, Max Verstappen je želel nemudoma popraviti napako, ki ga je stala 2. mesta na dirki za VN Barcelone, vendar mu je delo otežil DRS sistem. Pred dirko smo zasledili, da se mehaniki iz Milton Keynesa nenavadno sukajo okoli zadka dirkalnika aktualnega svetovnega prvaka in tehnični delegat FIE je sporočil, da ekipa zamenjala nekatere dele zadnjega krilca iste specifikacije.

Očitno je, da to ni bilo dovolj za uspešno rešitev problema – Verstappnu se DRS na štartno-ciljni ravnini pogosto ni aktiviral. Podobne težave so biki že izkusili v izdihljajih lanske sezone.

Na fotografiji lahko vidimo, da so mehaniki zadnje krilce oblepili in mu zagotovili dodatno podporo – najbrž so po kvalifikacijah zasledili določene poškodbe. Kaj natančno je omejevalo odprtje krilca za zdaj ni znano, vendar vsi sumi so sedaj na samem mehanizmu za aktivacijo.

Šef ekipe Christian Horner je po dirki dejal, da ekipa poskuša zadnje krilce narediti čim lažje, vendar fleksibilnejše zadnje krilce je bolj dovzetno za poškodbe.

Iščemo vsak delček hitrosti, ki ga lahko najdemo in to vključuje tudi težo dirkalnika. Morda smo bili z zadnjim krilcem nekoliko preveč ambiciozni. Kot kaže nismo povsem razumeli v čem je bila težava, saj smo mislili, da smo našli rešitev.

Horner: “Checo bo razumel, da je bila raven tveganja previsoka”

guest
0 Komentarji
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje