Horner priznal, da je Michael Masi v Abu Dhabiju storil napako

0

Na lanskoletnem finalu svetovnega prvenstva v Abu Dhabiju je boj za prvaka zasenčila “napaka” tedanjega direktorja dirke Michaela Masija, ki je prvič, varnostni avtomobil v garažo poklical predčasno – po športnem pravilniku mora ta opraviti vsaj en krog in se šele nato vrniti v bokse. Drugič, pa naj bi Masi pravilnik prekršil, ko so le nekateri dirkalniki, ki so zaostajali za krog, dobili dovoljenje za prehitevanje varnostnega avtomobila.

Max Verstapppen je takoj po nesreči Nicholasa Latifija zapeljal na menjavo pnevmatik in nadel najmehkejši komplet ter z lahkoto v zadnjem krogu prehitel Lewisa Hamiltona in slavil svoj prvi naslov prvaka. Šef ekipe Christian Horner je dolgo časa trdil, da je Mercedesov protest le kampanja diskreditacije dosežkov njegove ekipe, vendar v nedavnem intervijuju je vendarle priznal, da je Masi v zaključku dirke storil napako.

Storil je le eno napako in to je, da naprej ni spustil vseh dirkačev zaostalih za krog. Trije dirkalniki so ostali zadaj – to je edina napaka, ki jo je storil. Zdi se mi izredno ostro, kako ga je FIA zavrgla in javni odziv, ki ga je prejel se mi ni zdel pošten. Velikokrat njegove odločitve niso bile na strani Red Bulla – rumene zastave v Katarju, incident v Silverstonu s Hamiltonom. Znašel se je v zelo zahtevni situaciji in zaslužil bi si več podpore za delo, ki ga je dolgo časa opravljal.

Horner sicer ni omenil druge napake, ki jo je Masi po mnenju FIE storil, vendar poudarja, da bi bila zgodba najbrž povsem drugačna, če bi v zadnjem krogu dirke slavil Lewis Hamilton.

Kdaj se vprašam kakšen bi bil odziv, če bi Hamilton slavil v zadnjem krogu dirke? Najverjetneje bi izpadel kot največji heroj. Realnost pa je, da se prvenstvo zmaguje preko celotne sezone in ne na le eni dirki. Glede na to kako je Max dirkal lansko leto – pogosto ne v najhitrejšem dirkalniku – si je prvenstvo sto odstotno zaslužil.

Šef bikov nadalje meni, da je FIA Masija uporabila kot grešnega kozla za nastalo sitaucijo in dvomi, ali si je 44-letni takšno javno križanje pravzaprav zaslužil.

Grozno je bilo videti, kako se je FIA spoprijela z Michaelom, ki je svoje delo v sobi direktorja dirke opravljal najbolje kar lahko, pod pritiskom v katerem se je znašel. Nihče si ne želi odločitve o svetovnem prvenstvu za varnostnim avtomobilom in dvomim, da je sam zahteval, da se proces varnostnega avtomobila pospeši.

Trikratni svetovni prvak Nelson Piquet na udaru zaradi rasističnega poimenovanja Lewisa Hamiltona

guest
0 Komentarji
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje