Prve poteze Mercedesovih aerodinamičnih rešitev

0

Mercedes je nadgraditve za dirko v Barceloni preizkusil že včeraj v Paul Ricardu, ko je ekipa izkoristila enega izmed dveh snemalnih dni v letošnji sezoni. Ekipam je dvakrat v sezoni dovoljeno izkoristiti snemalni dan, kjer dirkalnik lahko prevozi največ 100km – tretjino dirke. Poleg tega pa ni nobenih omejitev glede specifikacije dirkalnika, kot na primer pri Pirellijevem testu pnevmatik za prihodnjo sezono.

Pozorno opzovanje fotografij razkriva kopiranje Aston Martinove ideje krilca pod nosom – ta je zdaj bistveno daljši. Aerodinamiki s takšnimi prijemi poskušajo bolje kontrolirati potovanje zraka skozi dirkalnik. Vrtinci, ki jih novsot ustvari se dopolnjuje z delovanjem dna, ki pa je v letošnji sezoni bistveno krajše.

Veliko vprašanje za Mercedes ostaja poskakovanje in del dna tik pred zadnjo pnevmatiko. Ekipa je pred VN Španije premislila stranico in jo skoraj povsem poravnala, vendar ohranila eno zelo jasno potezo. Dno naj bi bilo nadalje modificirano pri zadku dirkalnika – na sliki je mogoče videti, da se dno tokrat hitreje dvigne in v območje zadnje leve pnevmatike.

Leclerc: “Z nadgraditvami bomo ponovno hitrejši”

guest
0 Komentarji
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje