FIA Ferrariju izdala dovoljenje za modifikacijo komponente ICE

1

Konstruktorji so s 1. marcem letošnjega leta morali prekiniti nadgrajevanje določenih komponent pogonske enote. Omenjeni datum izključuje baterijo, krmilno elektroniko in MGU-K – ekipa lahko te tri komponente nadgrajujejo do 1. septembra 2022. Poleg tega pa zamrznitev pomeni, da je kakršen koli razvoj v smeri izkoristka prepovedan, a vendar lahko ekipe izboljšujejo vzdržljivost motorja in FIA naj bi Ferrariju izdala dovoljenje, da modificira ICE komponento pogonske enote v imenu le te.

Charles Leclerc in Carlos Sainz sedaj dirkata s povsem identično pogonsko enoto. Špancu so jo v dirkalnik instalirali že pred VN Emilie-Romagne, medtem ko jo je Leclerc bil prvič deležen šele ta konec tedna v Miamiju. Oba že uporabljena kompleta pa še nista povsem za odpis. Scuderia naj bi že obrabljeni pogonski enoti uporabljala na določenih prostih treningih med sezono in tako ohranila trenutni pogonski enoti dlje časa v uporabi.

Dovoljenje, da ekipa zamenja komponento motorja je velikega pomena zaradi dejstva, da ekipa sedaj ne potrebuje zapravljati dodaten denar za krpanje težav z vzdržljivostjo. V obdobju, ko v Formuli 1 poznamo finančno kapico je to lahko ključno za ohranitev zdravih financ.

Šef tehnike enosedov pri FII Nikolas Tombazis je pred začetkom sezone jasno povedal, da bodo ekipam dopustili razvijanje motorja, v kolikor bo šlo za reševanje težav z vzdržljivostjo.

“Ko smo razmišljali o zamrznitvi smo vedeli, da je ena od težav vzdržljivost. Nihče nima interesa enega izmed dobaviteljev za naslednje štiri sezone prikleniti na rep razpredelnice in zato smo se odločili, da bomo takšne nadgraditve dopuščali.”

Binotto: “Red Bullu bo v določenem trenutku zmanjkalo denarja”

guest
1 Komentar
najstarejši
najnovejši najbolj priljubljeni
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje
Zoran13

FERRARI & Co.

V Formuli 1 je Grk Nikolas Tombazis delal pri različnih moštvih, Benetton, Ferrari, McLarec, Manor, pri Ferrari je leta 2007 bil na aerodinamiki in postal v letih 2008 do leta 2014 šef aerodinamike, zato zelo dobro in v detajle pozna delo in življenje v Fprmuli 1…