Na razvijanje dirkanikov bo vplivala tudi “brutalna raven inflacije”

0

Formula 1 je s finančno kapico spremenila pravila igre razvojne vojne. Če je bilo v preteklosti pomembneje hitro reagirati in si čimprej pridelati čim več prednosti pred rivalno ekipo, pa je tokrat pristop vodilnih mož ekipe nekoliko drugačen.

Red Bull je nadgraditve pripeljal na dirko v Imoli, medtem ko Ferrari svojega dirkalnika –  z izjemo modificiranega dna in posebne specifikacije krilc – ni očitneje nadgrajeval. Poskočni konjički naj bi prvi obsežnejši komplet nadgraditev pripeljali v Barcelono, kjer bo dirka na sporedu 22. maja.

“Z letošnjo omejitvijo proračuna ne gre več prinašati nadgraditev v nedogled, na vsako dirko sezone. Strateško je treba izbirati, kdaj boš kaj razvil in kako. Poleg tega pa je raven inflacije brutalna.”

Je dejal šef ekipe Red Bull Christian Horner. Poleg tega so morali biki povsem spremeniti pristop gradnje dirkalnika v letošnji sezoni, saj so se v preteklih sezonah posluževali “high-rake” koncepta – to pomeni, da je dirkalnik že sam po sebi z nosom usmerjen proti površini steze – medtem ko je za dirkalnike s talnim efektom “low-rake” koncept bistveno primernejši.

“Vse je v letošnji sezoni zelo drugače. Naklona dirkalnika (high-rake) praktično ni. Mislim da smo razvili dirkalnik, ki je hiter na ravninah in to lahko vidimo na vsaki dirki letošnje sezone.”

Binotto: “Red Bullu bo v določenem trenutku zmanjkalo denarja”

guest
0 Komentarji
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje