Ferrari predstavil najbolj posodobljen dirkalnik sezone 2021

0

Pri Ferrariju so uresničili napovedi, da za sezono 2021 pripravljajo obsežen paket posodobitev, saj je dirkalnik SF2021 bistveno drugačen od lanskega, hkrati pa ima bistveno več posodobitev, kot smo to videli pri preostali konkurenci.

Spremembe so očitne že na prvi pogled, Ferrari SF2021 pa vsebuje največ posodobitev izmed vseh dirkalnikov, ki so nam jih ekipe predstavile do tega trenutka. Novo obliko je tako dobil nos, ki sicer ni tako radikalen, kot smo ga videli pri Alfi Romeo. Ferrarijev nos je nekoliko bolj koničast, pritrdilne točke pa so pomaknjene nokoliko bolj proti notranjosti.

Če pogledamo krilo lahko opazimo, da so elementi nekoliko bolj ploski, pa tudi manjši kot lano, kar bi lahko ustrezalo filozofiji aerodinamične učinkovitosti, ki jo je napovedal šef ekipe Mattia Binotta. Ob tem v Maranellu najverjetneje pričakujejo, da si bodo povrnili nekaj izgubljene hitrosti, ne da bi s tem izgubili preveč podtlaka.

Ferrari je v nadaljevanju dodal še več aerodinamičnih podrobnosti. Na primer, pojavila so se majhna nosna krila, ki jih poznamo tudi pri Mercedesu, dodatne elemente pa opazimo tudi pri stranskih krilcih. Vse te rešitve so namenjene bolj učinkoviti poti zraka okoli samega dirkaškega kokpita.

Največje prilagoditve je mogoče opaziti pri odprtinah za zrak. Oblika le teh je bila precej spremenjena tako v sistemu hlajenja zavor, kot tudi samega motorja. Zlasti pri motorju je opazno, da so se reže v bočnih strukturah zmanjšale, tiste za voznikovo glavo pa povečale. Pri Ferrariju so že pred časom napovedali, da bodo v sezono 2021 vstopili s povsem novim motorjem, sprememba, ki jo opazimo v hladilnih sistemih pa temu nedvomno pritrjuje.

 

Nekoliko manj sprememb opazimo v samih bočnih strukturah, vendar tudi tu opazimo modifikacije zračnih usmerjevalnikov, kar je logična posledica sprememb na nosnem delu bolida.

V pogledu od spredaj lahko vidimo, da so se popolnoma spremenili tudi prednji usmerjevalniki za zrak, Ferrari pa je prednje reže, ki so bile na dirkalniku SF20 izrazite, popolnoma zaprl, verjetno z namenom, da bi bil koeficient zračnega upora čim nižji.

 

Za kokpitom lahko opazimo spremembe, ki so jih pred sezono 2021 izvedle prav vse ekipe. Del dna je odrezan, pokrov motorja pa je zasnovan še nekoliko tesneje, kot je bil lani. V nasprotju s številnimi drugimi ekipami ima Ferrari tudi novo zadnje krilo. Ne le, da ima končna plošča krila drugačno strukturo, tudi spodnji element zadnjega krila je nekoliko spuščen tam, kjer je bil lani postavljen naravnost.

Ferrari je torej presenetil s praktično novim dirkalnikom, s katerim želi ekipa iz Maranella popraviti slab vtis iz lanske  sezone in se vrniti v ospredje startne vrste.

guest
0 Komentarji
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje