Pirelli razkril vzrok eksplozije svojih pnevmatik v Bakuju

0

Pirellijeva preiskava okvar pnevmatik, ki sta jih v Bakuju utrpela Lance Stroll [Aston Martin] in Max Verstappen [Red Bull], je pokazala, da na pnevmatikah ni bilo nobene proizvodne ali kakovostne napake.

Max Verstappen je dirko za VN Azerbajdžana končal pet krogov pred koncem, ko je na startno ciljni ravnini zaradi predrte pnevmatike trčil v zaščitno ograjo.

Nizozemec je bil na najboljši poti do druge zaporedne zmage, ko mu je pri visoki hitrosti povsem nepričakovano razneslo zadnjo levo pnevmatiko, zaradi česar je izgubil nadzor nad svojim Red Bullom in silovito trčil v zaščitno ograjo.

Pred tem se je podobna nesreča pripetila tudi Lanceu Strollu, Pirelli pa se je posledično znašel pod plazom očitkov, da je v Baku pripeljal neustrezno zmes svojih pnevmatik.

Pri Pirelliju so sicer najprej posumili, da je do eksplozije pnevmatik prišlo zaradi razbitin na stezi, po koncu preiskave pa so v taboru italijanskega gumarja to teorijo zavrnili.

“Pirelli je skupaj s FIO zaključil analizo levih zadnjih pnevmatik, vpletenih v incidente na bolidih Lancea Strolla in Maxa Verstappna med nedavno Veliko nagrado Azerbajdžana,” je zapisal Pirelli v izjavi, objavljeni v torek zvečer.

“Ta analiza je zajela tudi pnevmatike, ki so jih na dirki uporabljali drugi bolidi in so imele za sabo enako ali večje število krogov v primerjavi s poškodovanimi.”

“Ugotovili smo, da na nobeni pnevmatiki ni proizvodne ali kakovostne napake, prav tako ni bilo znakov degradacije ali razslojevanja.”

Vzroki za okvari dveh levih zadnjih gum na dirkalnikih Aston Martina in Red Bulla so bili jasno opredeljeni. V obeh primerih je šlo za obodni prelom na notranji bočnici, ki je lahko povezan z obratovalnimi pogoji pnevmatike, kljub temu, da so bili upoštevani predpisani zagonski parametri (minimalni tlak in najvišja temperatura grelne odeje).

“FIA in Pirelli sta se dogovorila za nov sklop protokolov, vključno z že razširjeno nadgrajeno tehnično direktivo za spremljanje obratovalnih pogojev med dirkaškimi vikendi, hkrati pa bosta razmislila o morebitnih drugih ustreznih ukrepih.”

Pirelli sumi, da se Red Bull “igra” s tlakom v pnevmatikah

guest
0 Komentarji
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje