Ferrari se je odločil za radikalno rešitev elementov novega difuzorja

0

Testiranja so razkrila številne odgovore F1 ekip na spremembo letošnje pravilnika, fotografije novega Ferrarija SF21 pa razkrivajo radikalno rešitev difuzorja, ki bi lahko ekipi iz Maranella prinesla zajetno količino časa.

Do sedaj je veliko pozornosti poželo “narezano” dno novega Mercedesa, pa tudi inovativna Mclarnova rešitev na območju difuzorja, kjer pa niso počivali niti pri Ferrariju.

Rešitev, ki smo jo med testiranji videli na SF21, je namenjena ublažitvi izgub podtlaka, ki jo ekipam nalagajo spremembe spremembe pravilnika za sezono 2021, posledično pa so moštva soočeno s povečano turbulenco ob zadnji pnevmatiki, če le ta ni dovolj dobro obravnavana pri pretoku zraka skozi difuzor.

Gre za vprašanje, kise  ga je vsaka ekipa lotila z drugega zornega kota, še posebej, ko gre za aerodinamične elemente, ki se nahajajo na zunanjem robu ravnega dna.

Čeprav ima Ferrari že v osnovi na robu dna precej kompleksno razporeditev, je ob strani difuzorja namestil rešitev, ki je na prvi pogled zelo inovativna in utegne ekipi iz Maranella prinesti precej koristi.

Foto: Motorsport.com

Kot je razvidno na zgornji fotografiji, na tem območju najdemo trojček plavuti, ki so bile neposredno vgrajene v območje difuzorja.

Ti elementi bodo nedvomno namenjeni preprečevanju, da bi turbulentni zračni tok, potisnjen s stranske stene zadnje pnevmatike, povzročal neprijetnosti zračnemu toku, ki potuje čez dno.

Gre za izredno pomembno podrobnost, če upoštevamo, da so novi predpisi FIE v letu 2021 obrezali krila zavornih kanalov za 40 mm. Prav ti elementi so prej igrali podobno vlogo pri urejanju tega pretoka in uravnavanju nestabilnosti.

Ferrari je na robove izbokline dodal krilca, ki olajšajo prehod zračnega toka skozi difuzor spodaj, na nek način pa zaščiti tudi pretok v območje imenovano “coca cola”.

Ta struktura zračnega toka je bila vedno pomembna, vendar je z letošnjimi spremembami pravilnika še pridobila na pomenu. To je eden od razlogov, da je Ferrari porabil svoja dva razvojna žetona z namenom, da je spremenil svojo postavitev vzmetenja, s čimer so v Maranellu sprostili prostor nad dnom in izboljšali pretok v zadnji del dirkalnika.

guest
0 Komentarji
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje