Prvi dan testiranj razkril Mercedesov “super” trik

0

Prvi dan testiranj je razkril Mercedesov “super” trik na dnu bolida, ki ga je ekipa iz Brackleya želela na predstavitvi dirkalnika W12 skriti pred konkurenco.

Ekipa sedemkratnih svetovnih prvakov je svoj W12 lansirala v začetku tega meseca, vendar so pri Mercedesu ob tem odkrito priznavali, da bomo pravo različico nove srebrne puščice videli šele na zimskih testiranjih v Bahrajnu.

Veliko pozornosti je vzbudilo predvsem popolnoma novo dno dirkalnika, ki so ga pri Mercedesu končno razkrili ob začetku predsezonskih testiranj na dirkališču Sakhir.

Ekipe so morale pred sezono 2021 zaradi spremembe pravilnika, ki določa dodatno zmanjšanje podtlaka, modificirati zasnovo tega območja dirkalnika. Zlasti odstranitev dela dna pred zadnjo pnevmatiko ter prepoved luknjic in rež je bila namenjena temu, da bi ekipe izgubile približno 10 odstotkov podtlaka.

Ekipe se ob tem dobro zavedajo, da bo način, na katerega bodo povrnili izgubljeno dodobra definiralo njihovo uspešnost v letošnji sezoni, posledično pa so inženirji samemu dnu bolida namenili še posebno pozornost.

Tehnični direktor Mercedesa James Allison je ob predstavitvi novega bolida pojasnil, da se je njegova ekipa odločila, da ne razkrije dna, saj ni želela, da bi druge ekipe imele prednost pri kopiranju ideje.

Pred začetkom predsezonskih testiranj so bili vsi dirkalniki predstavljeni na progi, da bi mediji dobili priložnost za fotografijo, kar je ekipe prisililo, da razkrijejo vse skrite elemente. Mercedesovo dno ima tako zelo zanimivo razporeditev elementov z nabreknjenim robom, ki poteka vzdolž sprednjega dela bočne ploščice.

Del pred izrezom je veliko bolj zaseden, kot bi običajno pričakovali pri F1 bolidu, na njegovem robu pa je nameščenih pet obrnjenih zvitkov, usklajenih s podporami za zanimivo loputo, ki je nameščena nad njimi.

Čeprav bi pričakovali, da bodo pri Mercedesu uporabili novo zasnovo krilc, ki bi spremenila geometrijo dna, to območje vsaj zaenkrat ostaja vidnih aerodinamičnih elementov.

So pa bili v Brackleyu bistveno bolj drzni na območju dna pred zadnjo pnevmatiko, kjer opazimo največji do sedaj opaženi aerodinamični element, ki je za nameček še razširjen na več odsekov z zelo različnimi krivinami.

Poleg tega je zadnji del dna nagnjen navzgor z “Gurney jezičkom” obrnjenim navzdol (modra puščica).

Foto: Motorsport.com

V notranjosti tega krila ima Mercedes tri elemente, vse z lastnimi zapletenimi geometrijami, ki bolj nadzorovano prisilijo pretok zraka med bočnim delom pnevmatike in robom difuzorja.

guest
0 Komentarji
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje