ponedeljek, 25 maja, 2020
Doma Blog Stran 3

Francoski minister: Renault se bori za preživetje

0

Francosko ministrstvo za finance je za proizvajalca avtomobilov Renault prižgalo rdeči alarm. Po besedah ​​ministra Bruna Le Maire namreč obstaja resnična možnost, da Renault ne bo preživel koronske krize.

Skupina Renault se ta hip zaradi finančne krize, ki jo je povzročila kriza koronavirusa ubada s hudimi finančnimi težavami, zaradi katerih bi lahko Francozi tudi sprejeli odločitev, da dokončno potegnejo križ čez program Formule 1.

Kljub temu, da je francoska vlada Renualtu odobrila pet milijardno posojilo, je moral francoski proizvajalec zaradi hudih finančnih težav zapreti že več svojih tovarn. CAM, vodilna svetovna institucija za nadzor avtomobilske industrije ocenjuje, da se bo število proizvedenih avtomobilov zmanjšalo za najmanj 15 milijonov, najbolj pa bo prizadeta Evropa.

Hude težave je v petek potrdil francoski finančni minister v pogovoru za radijsko postajo Europe 1: “Da, Renault bi lahko izginil s trga. To je zaskrbljujoče za veliko ljudi, ki bodo izgubili službo.”

Glede na navedbe Les Echos bo Renault odločal o zaprtju do štirih svojih francoskih tovarn, domneva pa se tudi, da bi uprava lahko potegnila križ čez program Formule 1.

Renault bo zaprosil za dodatna posojila francoske vlade, v zameno pa bo morala uprava pristati na stroge pogoje, predvsem kar se tiče omejitve proizvodnje vozil na ozemlje Francije.

 

Marko pričakuje dodatne omejitve: Verstappen ne bo srečen, ko bo izvedel

0

Helmut Marko meni, da je naslednji korak, ki ga bo Formula 1 izvedla v luči znižanja stroškov, vključitev plač voznikov v zgornjo mejo proračuna. Svetovalec ekipe Red Bull Racing se je za ORF pošalil, da to zagotovo ne bo všeč Maxu Verstappnu, a hkrati poudaril, da gre za neizogiben ukrep.

Sedaj imamo omejitev proračuna v smislu razvoja dirkalnikov. Max tega ne bo z veseljem slišal, toda v nekem trenutku bo uvedena tudi proračunska omejitev vozniških plač. To je naslednji korak,” je povedal Marko.

Red Bull je sicer skupaj s Ferrarijem nasprotoval predlogu, da bi se omejitev proračuna znižala pod trenutno dogovorjeno mejo, ki znaša 145. milijonov dolarjev, kljub temu pa Marko meni, da so ekipe na koncu sprejele dober kompromis.

Tudi z zneskom, ki je bil dogovorjen, še vedno govorimo o veliko denarja. Če je polje bolj stisnjeno, dirkač je bolj v ospredju, tehnologija pa ni preveč napredna, potem mislim, da je to lahko zelo pozitiven korak za prihodnost «.

Britanska vlada: Tudi Formula 1 bo morala v karanteno

0

Po zadnjih ukrepih, ki jih je uvedla britanska vlada, sta predvideni dirki Formule 1, ki bi jih moralo gostiti dirkališče Silverstone, pod vse večjim vprašajem, saj britanske oblasti ne odstopajo od obvezne 14 dnevne karantene za vse ljudi, ki vstopijo v državo.

Anglija je napovedala, da mora vsak potnik, ki vstopi v državo od 1. julija, preživeti 14 dni v karanteni, izjema pa ni niti Formula 1. Silverstone se bo morda moral odpovedati obema dirkama na predlagane datume,” je zapisal odgovorni urednik revije Auto Motor und Sport Michael Schmidt.

Letošnja sezona Formule 1 naj bi se po trenutnih načrtih z dvema dirkama pričela 5. julija v Avstriji, nato pa bi se morala F1 karavana preseliti v veliko Britanijo. Ob trenutnih predpisih, ki vsem ljudem, ki vstopijo na ozemlje Združenega Kraljestva zapovedujejo 14 dnevno karanteno, pa se zdi dirka na legendarnem dirkališču Silverstone zelo težko izvedljiva.

Tudi v primeru, da bosta dirki v Silverstonu odpovedani, pa bodo strogi ukrepi v vsakem primeru prizadeli Formulo 1, saj ima kar sedem od desetih ekip svoj sedež na območju Velike Britanije.

F1 ekipe sklenile dogovor o dodatni omejitvi proračuna

0

Ekipe formule 1 so se dogovorile za sveženj stroškovnih sprememb, s katerimi bodo športu pomagale odpraviti posledice pandemije koronavirusa, razkriva BBC Sport.

Ekipe so v glasovanju potrdile načrt za znižanje proračunske omejitve v naslednjem letu za 30 milijonov, proračuni F1 ekip pa bodo tako v sezoni 2021 znašali maksimalno 145 milijonov dolarjev.

Leta 2022 se bo ta znesek zmanjšal na 140 milijonov dolarjev, v obdobju med letoma 2023 in 2025, pa bodo proračuni omejeni na 135 milijonov.

To je eden v nizu ukrepov za zmanjšanje stroškov in posledično razlik med moštvi, vključno s sistemom omejitev raziskav in razvoja.

Paket mora uradno odobriti še zakonodajni organ F1, svetovni svet avtomobilističnega sveta upravnega odbora FIE. Glasovanje bo potekalo prihodnji teden, njegova potrditev pa predvidoma zgolj formalnost.

 

Coulthard Vettlu predlaga prestop k Aston Martinu

0

Nekdanji dirkač Formule 1 David Coulthard svetuje Sebastianu Vettlu naj po odhodu iz Ferrarija razmisli o možnosti morebitnega prestopa k Aston Martinu, kakor se bo prihodnje leto imenovala ekipa Racing Point.

Vettel bo po koncu letošnje sezone zapustil Ferrari, njegova usoda v Formuli 1 pa ostaja zelo negotova.

Medtem ko naj bi si Nemec najbolj želel sedeža pri Mercedesu, mu njegov nekdanji dirkaški kolega David Coulthard predlaga še eno zanimivo možnost.

“Lawrence Stroll ima z Aston Martinom velike načrte in bilo bi zares sijajno, če bi mu uspelo v novo ekipo pripeljati štirikratnega svetovnega prvaka. Tudi za Sebastiana bi bil to velik in izziv in priložnost za nov začetek. Kdo ve kaj se bo zgodilo, ko bodo v veljavo stopila nova pravila. Aston Martin bi bila za Vettla zagotova zanimiva priložnost za nadaljevanje kariere v Formuli 1.”

Glock: Sainz je dobro “povezan” z družino Todt

0

Nekdanji dirkač Formule 1 Timo Glock je namignil, da so Carlosu Sainzu do sedeža pri Ferrariju pomagale dobre povezave, ki jih ima španec z družino Todt.

Družina Todt je ena najvplivnejših družin v svetu motošporta. Medtem ko predsednik FIE Jean Todt zaseda najvišjo funkcijo v motošportu, je njegov sin Nicholas menedžer številnih dirkačev, med drugim je njegov varovanec tudi Charles Leclerc.

Nekdanji dirkač Timo Glock je prepričan, da so Špancu prav dobre povezave z ugledno družino pomagale do sedeža pri Ferrariju.

“Carlos Sainz je dobro povezan z družino Todt, saj se zelo dobro poznajo. Mislim, da so hitro našli način, kako čimprej podpisati pogodbo. Carlos Sainz starejši ima svoj vpliv, vendar ga ima tudi Nicolas Todt, ki je našel platformo za Charlesa Leclerca, kjer se ve, da bo vse podrejeno Leclercu, hkrati pa pripeljemo dirkača, ki je mlad, hiter, kljub temu pa ga lahko kontroliramo.”

Ricciardo bi lahko v dveh letih pri Mclarnu zaslužil 93 milijonov evrov

0

Daniel Ricciardo, ki bo v prihodnji sezoni pri Mclarnu zamenjal Carlosa Sainza, bi lahko v dveh letih zaslužil astronomskih 93 milijonov dolarjev.

30-letni Avstralec bo v sezoni 2021 postal novi moštveni kolega Landa Norrisa, medtem ko je Carlos Sainz prestopil k Ferrariju, kjer bo v sezoni 2021 zamenjal Sebastiana Vettla.

Kot poroča The Daily Mail, je Ricciardo z Mclarnom podpisal dvoletno pogodbo, njegova plača pa bo znašala 31 milijonov dolarjev na leto. Avstralski dirkač je sicer lani z Renaultom sklenil pogodbo, po kateri na sezono zasluži približno 25 milijonov evrov.

Po poročanju španske Marce, pa v Ricciardovo osnovno plačo niso vključeni številni bonusi, ki so vezani na rezultate. Avstralec naj bi tako za vsako uvrstitev na zmagovalni oder prejel 400.000 dolarjev, medtem ko so dodatki ob morebitnih zmagah še bistveno višji. Ricciardo bi tako lahko v najboljšem primeru v dveh letih pri Mclarnu zaslužil astronomskih 93 milijonov dolarjev.

Renault bo zategnil pas: Zmanjšanje stroškov za dve milijardi

0

Renaultov program Formule 1 naj bi bil resno ogrožen, saj naj bi francoski proizvajalec drastično znižal stroške sredi najtežjega obdobja v zadnjih desetletjih.

Skupina Renault se ta hip zaradi finančne krize, ki jo je povzročila kriza koronavirusa ubada s hudimi finančnimi težavami, zaradi katerih bi lahko Francozi sprejeli odločitev, da dokončno potegnejo križ čez program Formule 1.

Kljub temu, da je francoska vlada Renualtu odobrila pet milijardno posojilo, je moral francoski proizvajalec zaradi hudih finančnih težav zapreti že več svojih tovarn. CAM, vodilna svetovna institucija za nadzor avtomobilske industrije ocenjuje, da se bo število proizvedenih avtomobilov zmanjšalo za najmanj 15 milijonov, najbolj pa bo prizadeta Evropa.

Glede na navedbe Les Echos bo Renault odločal o zaprtju do štirih svojih francoskih tovarn, domneva pa se tudi, da bi uprava lahko potegnila križ čez program Formule 1.

Da bi bile težave še večje, pa je Renault ostal brez svojega prvega zvezdnika, avstralskega F1 dirkača Daniela Ricciarda, ki je prestopil k Mclarnu, kjer bo zamenjal novega dirkača Ferrarija Carlosa Sainza.

Francosko F1 ekipo tako čaka veliko dela, da upravo prepriča, da je vlaganje v F1 program še naprej smiselno, kljub rekordnim izgubam, ki jih zaradi korona krize doživlja Renault. Delničarji naj bi se v bližnji prihodnosti odločali o izhodu francoske znamke iz Formule 1, v moštvu pa računajo, da bi jih utegnil v nasprotno prepričati podpis pogodbe s Fernandom Alonsom.

The Telegraph navaja, da naj bi Alonso z Renaultom že podpisal predpogodbo za dirkanje v sezoni 2021, odprta pa ostaja predvsem Alonsova visoka plača, del katere bi lahko pokrili celo lastniki Formule 1, ameriška korporacija Liberty Media.

Piero Ferrari: Moj oče bi bil ponosen, če bi njegov dirkalnik zmagal na Indy 500

0

Potem ko so pri Ferrariju potrdili, da zaradi omejitev proračuna v F1 resno razmišljajo o vstopu v ameriško serijo IndyCar, je takšno strategijo podprl tudi edini še živeči sin Enza Ferrarija – Pierro Ferrari.

Po besedah sina legendarnega Enza Ferrarija se italijanska znamka zavzema za preusmeritev osebja, ki bi ga sicer morali odpustiti zaradi omejitev proračuna,  v druge dirkaške serije.

Ferrari je v pogovoru za Gazzetto dello Sport razkril, da si sam želi rdeči bolid videti na slovitem ovalu v Indianapolisu.

” Obožujem Indianapolis, Ko sem bil majhen fant, sem videl kako je Gianpaolo Dalarra dosegel svojo prvo zmago na Indyj 500. Ferrari je na Indyj 500 že sodeloval z Albertom Ascarijem in to bi lahko bila tudi možnost za prihodnost. V 80. letih so že obstajali načrti, a se potem nikoli niso realizirali. Mislim, da bi bil moj oče zelo ponosen, če bi Ferrari lahko osvojil Indy 500.”

Briatore: Sainz bo drugi dirkač Ferrarija

0
Copyright: Moy / XPB Images

Flavio Briatore verjame, da Carlos Sainz in Charles Leclerc pri Ferrariju ne bosta imela enakovrednega statusa znotraj moštva. Po besedah ​​nekdanjega šefa Renaultove ekipe bo Ferrari vse karte stavil na Leclerca, medtem ko bo Sainz moraj sprejeti vlogo drugega dirkača.

Carlos Sainz bo v prihodnji sezoni pri Ferrariju zamenjal Sebastiana Vettla in medtem ko nekateri menijo, da se bo Španec boril za najvišja mesta, je Briatore prepričan, da bo Sainz zgolj pomočnik Charlesa Leclerca.

“Ferrari stoji za Leclercom in Sainz se bo moral s tem sprijazniti. Če želiš osvojiti naslov ne moreš imeti dveh dirkačev, ki se borita med sabo. Potrebuješ dirkača, ki bo zmagoval dirke in dirkača, ki bo konkurenci kradel točke. Prav to bo bo glavna naloga, ki jo bo moral Sainz opravljati pri Ferrariju.”