ponedeljek, 25 maja, 2020
Doma Blog Stran 2

Massa: Vem kakšno je Schumacherjevo zdravstveno stanje

0

Nekdanji moštveni kolega Michaela Schumacherja pri Ferrariju Felipe Massa je razkril, da je seznanjen z zdravstvenim stanjem sedemkratnega svetovnega prvaka Formule 1, a podrobnosti ne namerava razkriti javnosti.

Od tragičnega trenutka, ko se je pri smučanju v francoskem Meribelu hudo ponesrečil sedemkratni svetovni prvak Michael Schumacher je minilo že šest let, kljub temu pa so informacije o njegovem zdravstvenem stanju še zmeraj zelo skope, oziroma jih skorajda ni.

Nemčev nekdanji moštveni kolega pri Ferrariju Felipe Massa je razkril, da sam pozna podrobnosti o Schumacherjevem zdravstvenem stanju, ki pa jih ne namerava razkriti javnosti.

Vem, kako je s Schumacherjem, saj sva vedno bila v zelo tesnem stiku. Nekoliko manj z ženo Corinno, saj si je dirke redko prišla ogledat v živo. Njegova trenutna situacija  je zapletena. Toda če družina ne želi objavljati določenih novic o zdravstvenem stanju, kdo sem jaz, da bi to storil? “.

Wurz: Ferrarijev sistem zavrže dirkače

0

Predsednik združenja profesionalnih dirkačev Alexander Wurz meni, da je Sebastian Vettel še en primer, kako Ferrarijev sistem zavrže svojega dirkača.

Štirikratni svetovni prvak je napovedal, da konec leta 2020 zapustil Ferrari, s čimer se ob koncu letošnje sezone zaključuje njegova šest let trajajoča zgodba v Maranellu.

Vettlu kljub visokim pričakovanjem še ni uspelo izpolniti velika cilja in Ferrariju pripeljati tako želen naslov svetovnega prvaka. Wurz, ki je Nemčev dober prijatelj pa meni, da dirkači izgorijo pod pritiskom, ki ga povzroči vožnja za slavni Ferrari.

“Sebastian je moj prijatelj, a nisem vedel, da se bo razpletlo na takšen način. Teh kart nikoli ne razkriva nikomur. Če pogledate zgodovino Ferrarija opazimo, da ima dirkač nekaj mesecev na voljo veliko ljubezni in vsa čustva, ki izhajajo iz tega, zaradi česar je Ferrari tako lep. Toda v nekem trenutku se zdi, kar se je zgodilo tudi Alonsu, da dirkača celoten sistem potisne v izgorelost. Mogoče ljubezni ni več in to se je zgodilo tudi sedaj.

Ferrari je do svojih dirkačev izredno zahteven. Ko zmagujejo jih imajo resnično radi, če pa uspehov ni, pa njihova podpora nenadoma začne upadati in postanejo zelo zaščitniški glede svoje dediščine, dela in kakovosti.

Anketa: Kateri dirkač bi bila najboljša izbira za Mercedes?

0

Kateri dirkač bi bil po vašem mnenju najboljša izbira za Mercedes pred sezono 2021?

  1. Kateri dirkač bi bila najboljša izbira za Mercedes?

    1. Sebastian Vettel
    2. Valtteri Bottas
    3. George Russell
    4. Esteban Ocon
    5. Fernando Alonso
    6. Kdo drug?
    286 votes
    Share Your Result

Video: Schumacher parkiral v Rascassu in blokiral Alonsa

0

Leta 2006 je v kvalifikacijah pred dirko za VN Monaka prišlo do kontroverznega incidenta, ko je Michael Schumacher svojega Ferrarija parkiral v Rascassu in tako preprečil izboljšanje časa Fernanda Alonsa, ki je bil na poti do pole positona. Po številnih pritožbah je bil Schumacher kaznovan, komisarji pa so ga poslali na začelje startne vrste…

 

Pred kolapsom tudi Mclaren in Aston Martin?

0

Po velikih finančnih težavah v katerih se je znašel Renault, je vse bolj zaskrbljujoča situacija tudi pri podjetjih McLaren in Aston Martina, saj Britanski blagovni znamki nista dobili pričakovane vladne podpore.

Mclaren je nedavno potrdil, da za prebroditev korona krize potrebuje 280 milijonov evrov svežega kapitala, saj je skupina utrpela velik izpad dohodkov tako iz naslova prekinitve sezone Formule 1, kot tudi prodaje svojih avtomobilov.

McLaren je po prvotnem načrtu želel zastaviti svoje klasične F1 dirkalnike in nepremičnine, a je podjetje iz Wokinga naposled odstopilo od tega. Delničarji so sporočili, da je bilo to storjeno že v letu 2017, ko so morali odkupiti pogodbo takratnega šefa ekipe in večinskega delničarja Rona Dennisa.

Podatki iz Financial Timesa so pokazali, da proizvodnja športnih avtomobilov znamke McLaren miruje vse od marca, tovarna pa bi se morala odpreti sredi aprila, kar pa se še zmeraj ni zgodilo. Pred tem je McLaren že izgubil podporo države, zato so delničarji v podjetje že prispevali 300 milijonov funtov iz lastnih žepov. Kljub temu to ni dovolj in McLaren potrebuje dodatni kapital.

V podobnih težavah je tudi Aston Martin, katerega vrednost delnic je dosegla najnižjo vrednost odkar posluje na borzi. Družbo Aston Martin Lagonda je dodatno kapitaliziral novi lastnik Lawrence Stroll, kljub temu pa se legendarna znamka spopada s hudimi finančnimi težavami.

Alonso slavil dvojno zmago na virtualni dirki v Indianapolisu

0

Fernando Alonso je dobil obe virtualni dirki serije Legends Trophy na sloviti stezi Motor Speedway v Indianapolisu.

Alonso je po razburljivem dvoboju z Jensonom Buttonom slavil na prvi dirki, nato pa je na drugi dirki, v kateri so dirkači startali v obratnem vrstnem redu uprizoril še izjemen preboj iz 21. startnega mesta, vse do najvišje stopničke.

Na prvi dirki sta bila nekdanja moštvena kolega pri Mclarnu v svoji ligi, medtem ko se je Alonso v drugi preizkušnji za zmago spopadel s Portugalcem Tiagom Monteirom.

Alonsov dosežek je še toliko bolj impresiven zaradi dejstva, da je dvakratni svetovni prvak v svetu virtualnih dirk debitiral šele pred dobrim tednom dni.

Sainz: Pogajanja s Ferrarijem so se pričela že po koncu lanske sezone

0
Copyright: Moy / XPB Images

Novi dirkač Ferrarija Carlos Sainz je potrdil domneve, da Scuderia ni imela resnih namer pri podaljšanju pogodbe s Sebastianom Vettlom in razkril, da so predstavniki Ferrarija z njim navezali stik že ob zaključku lanske sezone.

Po navedbah spletnega portala The Race, naj bi Ferrari odločitev o odhodu Sebastiana Vettla sprejel že v zimskih mesecih, Nemec pa, kljub drugačnim zagotovilom šefa ekipe Mattie Binotta, naj nikdar ne bi prejel ponudbe o podaljšanju pogodbe.

Ferrari je tk pred koncem lanskega leta z Leclercom sklenil dolgoročno pogodbo, hkrati pa naj bi že potekala tudi pogajanja s Carlosom Sainzem. Po navedbah nekaterih virov naj bi se Ferrari pogovarjal tudi z Danielom Ricciardom, a se je Scuderia na koncu odločila, da je 25 letni Sainz boljša izbira za prihodnost.

Domneve je potrdil tudi Sainz, ki je v pogovoru za uradno stran Formule 1 razkril, da so se pogajanja s Ferrarijem pričela takoj po zaključku lanske sezone.

“Ne bom vam razkril natančnega datuma, ampak rekel bom pozimi ob koncu 2019 in v začetku 2020.”

“Verjemite mi v trenutku, ko sem izvedel, da se zanimajo zame, sem odšel k Zaku Brownu in ga vprašal ali lahko vstopim v poganjanja, ne da bi vedel, kakšna bo Zakova reakcija. Rekel mi je: “Poglej, priložnost je tukaj, pogovori se z njimi in poslušaj kaj imajo za povedati.”

Seidl: Dokler sem šef Mclarna, Ricciardo ne bo številka 1

0

Daniel Ricciardo bo v sezoni 2021 pri Mclarnu zamenjal Carlosa Sainza in čeprav je Avstralec z ekipo iz Wokinga podpisal bajno pogodbo, mu to po besedah šefa ekipe Andreasa Seidla še ne zagotavlja statusa prvega dirkača.

Avstralec bo po koncu sezone zapustil Renault in postal novi moštveni kolega Landa Norrisa pri Mclarnu. Kljub temu, da bo Ricciardo zaslužil bistveno več od mladega Britanca, pa šef Mclarna Andreas Seidl zatrjuje, da ne bo imel privilegiranega statusa.

“Dokler sem šef ekipe, na začetku sezone nihče ne bo nikoli številka ena. Če vas čaka še tako dolga pot, kot jo imamo pred sabo mi, morate imeti dva močna voznika, ki sta enaka drug drugemu, kot sta to leta 2019 pokazala Carlos Sainz in Lando Norris. ‘

” Z Landom in Danielom imamo še en odličen duo. Ne samo v športnem smislu, temveč tudi z zornega kota zastopanja blagovne znamke Mclaren.

Ocon razkril boleč spomin: Zmagal sem jaz, toda v F1 je prišel Verstappen

0

Rivalstvo med Estebanom Oconom in Maxom Verstappnom, ki je vrhunec doživelo na dirki za VN Brazilije leta 2018, sega že veliko dlje v preteklost, saj oba voznika skupaj dirkata praktično že celotno kariero.

Ocon in Verstappen sta se na stezi prvič spopadla leta 2013 na mednarodnem karting prvenstvu, ko sta bila stara približno 13 let.

Max in jaz že vrsto let dirkava eden proti drugemu. Leta 2011 sva se borila za naslov svetovnega prvaka v kartingu in takrat me je premagal. Postal sem del mladinske ekipe Lotus F1 in vodstvo se je odločilo, da je pravi čas za prehod v evropsko Formulo 3. Osvojil sem naslov v F3, toda bilo je boleče, ko sem izvedel, da je Max dobil sedež v Formuli 1. Bil sem prvak, on pa je bil šele tretji, a je kljub temu dobil pogodbo. Ko sem izvedel novico, mi je bilo to kar malce težko pogoltniti.

 

Wolff: Jaz in ekipa potrebujemo Lewisa in on potrebuje nas

0

Toto Wolff se spopada s težko izbiro, saj mora šef ekipe Mercedes mora določiti vozniško zasedbo za leto 2021. Ob koncu sezone pogodba poteče tako Lewisu Hamiltonu, kot Valtteriju Bottasu, medtem ko naj bi si v koncernu Daimler želeli prihod Sebastiana Vettla.

Wolff je v pogovoru za francoski časnik L’Equipe razkril, da pri izbiri dirkačev prisega na analitični pristop.

Analiziramo vse podatke in način, kako se voznik prilega delovanju naše ekipe. Dinamika med dirkačema je zelo pomembna in del našega dolgoročnega načrta.”

Avstrije je hkrati potrdil željo, da šestkratni svetovni prvak tudi v prihodnosti ostane dirkač Mercedesa.

Potrebujem Lewisa, ekipa potrebuje Lewisa in Lewis potrebuje nas.”