Racing Point še naprej razburja ostale ekipe s posodobitvami “brez žetonov”

0

Racing Point še naprej povzroča veliko vznemirjenje pri konkurenčnih moštvih, ki jih je zlasti razburilo dejstvo, da je ekipa, ki se bo prihodnje leto imenovala Aston Martin našla  luknjo v pravilniku, ki se nanaša na homologacije dirkalnikov za sezono 2021.

Ekipa Racing Point v Formuli 1 dviga prah vse odkar je februarja februarja na predsezonskih testiranjih v Barceloni predstavila svoj novi bolid RP20, ki se ga je zaradi podobnosti z lanskim Mercedesom prijel vzdevek “pink Mercedes”.

Dirkalnik RP20, natančneje sprednji in zadnji zavorni sistem, so sedaj del temeljite preiskave FIE, potem ko je Renault zoper Racing Point po dirki v Spielbergu vložil uradni protest.

FIA pričakuje glede legalnosti RP20 v prihodnjih tednih še dodatne proteste, konkurenčne ekipe pa so sedaj zaskrbljene še zaradi druge zadeve, ki je v karavani med dirko na Madžarskem dvignila veliko prahu.

FIA je kot ukrep za varčevanje in zmanjšanje stroškov v času pandemije Covid-19 ustavila nadaljnji razvoj in uvedla sistem žetonov, s katerim bodo lahko ekipe do leta 2022 kljub zamrznitvi, izvedle določene posodobitve.

Tako bo na primer FIA pomagala McLarnu pri prehodu iz Renaultovih na Mercedesove motorje v naslednji sezoni, vse ekipe pa imajo na voljo dva žetona, ki ju lahko uporabijo za določene spremembe na svojih dirkalnikih.

Medtem ko ekipi Haas in Alfa Romeo kupujeta svoje dele iz letošnje specifikacije Ferrarijevega bolida, AlphaTauri pa kupi mešanico starih in novih delov Red Bulla, Racing Point kupuje dele izključno Mercedesa W10 iz leta 2019, vključno z menjalnikom in vzmetenjem.

Ekipam za uporabo delov starejših modelov ni potrebno uporabiti žetonov, Racing Point pa načrtuje natanko enak postopek uporabiti v sezoni 2021, ko bo ekipa Aston Martin uporabila komponente letošnjega Mercedesa W11.

Z metodami ekipe Racing Point so najbolj nezadovoljni pri Renaultu, tehnični šef francoske ekipe Marcin Budkowski pa je FIO že pozval, naj “zakrpa” luknjo v pravilniku, ki nekaterim ekipam omogoča “zastonj” posodobitve.

Obstaja vrzel, ki nekaterim ekipam omogoča uporabo posodobitev, ne da bi jim bilo potrebno uporabiti žetone. To je nekaj o čemer razpravljamo s FIO in z drugimi ekipami in upamo, da bomo lahko rešili to vprašanje.

Nezadovoljstvo nad tovrstno prakso je v pogovoru za AMuS izrazil šef Ferrarija Mattia Binotto.

Nismo zadovoljni z dejstvom, da obstajajo ekipe, ki lahko z leto starimi deli izboljšajo celoten paket. To ni krivično do tistih, ki lahko spremenijo samo dva dela bolida. Ta omejitev bi morala veljati za vse. Mi smo naše žetone že registrirali.

Načrte Racing Pointa, da prihodnje leto uporabijo komponente letošnjega Mercedesa W11 pa je medtem že potrdil tehnični direktor Andy Green.

Naš namen je vedno bil na našem bolidu za sezono 2021 uporabiti Mercedesovo specifikacijo iz Melbourna 2020. Vedno smo leto zadaj in ker Mercedes še ni uporabil svojih žetonov, se ti ne morejo aplicirati na naš bolid.

guest
0 Comments
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje