Corriere: V Bakuju je samo pet ekip upoštevalo Pirellijeva priporočila

0

Po navedbah italijanskega časnika Corrierre dello Sport, je na dirki za VN Azerbajdžana zgolj polovica izmed 10 ekip Formule 1 upoštevalo priporočila glede minimalnega tlaka v pnevmatikah, ki jih pred vsakim dirkaškim vikendom predpiše Pirelli.

Kot je nedavno poročal Motorsport.com, naj bi pri Pirelliju obstajal sum, da bi lahko eksplozijo pnevmatike Maxa Verstappna na dirki za VN Azerbajdžana povzročila manipulacija tlaka v pnevmatikah med samo dirko, ki je FIA ne more zaznati ob rednih pregledih pred startom.

Od velike nagrade Velike Britanije leta 2013 je Pirelli predpisom dodal pravilo, ki zahteva, da ekipe ob začetku dirke upoštevajo določeni minimalni tlak v pnevmatikah. Raven tlaka v pnevmatikah določi Pirelli, odvisno od specifikacij posamezne steze.

Max Verstappen je dirko za VN Azerbajdžana končal pet krogov pred koncem, ko je na startno ciljni ravnini zaradi predrte pnevmatike trčil v zaščitno ograjo, podobno nesrečo pa je že nekoliko prej doživel Lance Stroll z Aston Martinom.

Nizozemec je bil na najboljši poti do druge zaporedne zmage, ko mu je pri visoki hitrosti povsem nepričakovano razneslo zadnjo levo pnevmatiko, zaradi česar je izgubil nadzor nad svojim Red Bullom in silovito trčil v zaščitno ograjo.

Po navedbah italijanskega Motorsport.com, pa naj bi se pojavil sum, da je ekipa Red Bull odkrila način, kako med samo dirko manipulirati s tlakom v pnevmatikah, s čimer bi dirkača dobila dodaten oprijem, po drugi strani pa bi to lahko ogrozilo vzdržljivost posamezne pnevmatike.

Corrierre dello Sport je pred dirko v Franciji objavil članek, v katerem pri italijanskem mediju trdijo, da poleg Red Bulla in Aston Martina, Pirellijevih navodil niso upoštevale še tri ostale ekipe, med katerimi pa naj ne bi bilo Ferrarija.

guest
0 Komentarji
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje