Zakaj so F1 dirke na stezi Paul Ricard običajno obupno dolgočasne

0

Formula 1 se po dveh letih premora zaradi pandemije koronavirusa, letos vrača na dirkališče Paul Ricard, ki bo ta konec tedna gostilo dirko za VN Francije.

Medtem ko so se dirkališča kot so Silverstone, Suzuka ali Spa-Francorchamps skozi leta zasidrala v srca tako dirkačev, kot navijačev, pa tega ne moremo trditi za prenovljeno dirkališče v Le Castelletu, ki je v zadnjih letih poskrbelo za eno najbolj dolgočasnih dirk v sezoni.

Vzrok leži predvsem v sami konfiguraciji steze, ki jo sestavljajo srednje hitri in hitri ovinki, medtem ko počasnih delov praktično ni.

Ti ovinki so hitri, spektakularni, vendar je težava v tem, da se v teh bolidih ne moreš približati dirkalniku pred sabo in iz tega vidika je to ena izmed najslabših stez v sezoni,” je po VN Francije 2019 dejal Nico Hulkenberg.

“Vedno smo v tretji in četrti prestavo, hitrosti pa so precej visoke. Aerodinamični učinek je tukaj zelo izrazit.”

S komentarji Hulkenberga se strinja tudi Daniel Ricciardo, ki verjame, da lastnosti Paula Ricarda ne omogočajo voznikom, da bi se umazanemu zraku dirkalnika pred sabo izognili z uporabo alternativne dirkaške linije.

Težko je, saj gre za številne hitre ovinke, ob tem pa je na voljo samo ena linija, ki ponuja dovolj oprijema. Če se voziš tesno za dirkačem pred sabo, neverjetno hitro obrabljaš pnevmatike. V osmem ovinku, na koncu DRS cone je zaviranje tako pozno, da moraš biti vzporedno z nekom, če ga želiš prehiteti.”

guest
0 Komentarji
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje