
Zadnja dirka pred poletnim premorom se bo začela z zelo zamešano štartno vrsto. S najboljšega štartnega položaja bo nepričakovano štartal George Russell, medtem ko bosta oba Red Bulla morala svoj dirkaški vikend reševati z 10. in 11. mesta. Ekipe je v petek presenetilo dejstvo, da se najtrši komplet pnevmatik (C2) na razgreti stezi ni posebej izkazal in zatorej strategije dveh postankov ne gre izključiti. A vendar se bodo najboljši najbrž poslužili štarta na srednjetrdi pnevmatiki (C3) in nato prešli na omenjeno tršo, saj se danes pričakuje bistveno nižje temperature.
Štart na najmehkejši pnevmatiki (C4) bi pomenil, da bi se moral dirkač že dokaj zgodaj zglasiti v garaži in to bi pomenilo globok padec po rezultatski lestvici. Prehitevanje na Hungaroringu je omejeno in dirkač bi v primerjavi s svojimi neposrednimi tekmeci izgubil precej več časa, zato kljub Pirellijevi napovedi, takšne strategije ne gre pričakovati – vsaj ne med najboljšimi.

Kljub temu pa najmehkejša pnevmatika skoraj gotovo zagotavlja najhitrejši štart. V tem primeru bi prve postanke lahko videli okoli 16 kroga, napoveduje Pierelli, vendar najverjetneje še prej. C4 pnevmatika bi se lahko izkazala za primerno tudi ob koncu dirke, ko so dirkalniki že nekoliko lažji in obraba ni tako velika.
Med najboljšimi desetimi bo štart na srednjetrdi pnevmatiki in prehod na tršo najbolj zaželena strategija. Prve postanke bi morali videti že zelo hitro po 25. krogu dirke. Veliko bo odvisno od same degradacije pnevmatik in morda se nekateri dirkaču proti koncu dirke odločijo za vrnitev na srednjetrdo pnevmatiko, ki pa je nimajo vsi na voljo. Norris, Ocon, Alonso, Bottas in Ricciardo bodo morali izbrati strategijo enega postanka ali uporabiti eno izmed najmehkejših, že obrabljenih, kompletov pnevmatik.

Potem ko je dež stezo razmočil včeraj dopolda in z nje oprav ves oprijem, ki so ga dirkači zgradili v petek, nihče pravzaprav ne ve, kako bodo posamezne pnevmatike reagirale na spremenjene razmere na stezi. Za dirko je napovedana 10% možnost dežja, vendar je ta najbolj mogoč pred dirko in ne med njo.