
Charles Leclerc po novi polomljeni dirki ni znal razložiti današnje strategije Ferrarija, ki ga je na veliki nagradi Madžarske zagotovo stala boljše uvrstitve. Strategi Ferrarija so Leclerca v drugi polovici dirke na stezo poslali z najtršo zmesjo pnevmatik, na kateri ni imel možnosti v boju proti Maxu Verstappnu in ostalim dirkačem. V prvi polovici dirke je Leclercu kazalo odlično. V boksih je prehitel Carlosa Sainza, na stezi pa še Georgea Russlla za vodstvo na dirki. Z odlično taktiko se je vodilnim približal Max Verstappen, pri Ferrariju pa so odreagirali napačno in Leclerca poklicali v bokse. Verstappen in Russell sta na srednje trdih pnevmatik prehitela Leclerca. Pri Scuderii so nato priznali novo taktično polomijo in Monačana poklicali na ponoven postanek, kjer so mu nadeli najmehkejše pnevmatika, a višje od šestega mesta Leclerc ni zmogel. Po dirki je Leclerc le s težavo opisoval dogajanje na razburljivi dirki na Madžarskem.
Ne znam pojasniti današnje strategije in najprej moram govoriti z ekipo in razumeti njihovo logiko, ki je stala za odločitvijo, da me na stezo pošljejo na najtrših gumah. Na srednje trdih pnevmatikah sem bil izredno hiter in počutil sem se močnega. Vse sem imel pod nadzorom in ne vem, zakaj smo se odločili za najtršo zmes gum. Po radijski zvezi sem povedal, da se odlično počutim na srednje trdih gumah in da si želim svoj stint podaljšati, kolikor je le mogoče. Res mi ni jasno, zakaj so pri moštvu sprejeli drugačno odločitev. Pri postanku sem izgubil 20 sekund, v prvih petih krogih na trdih gumah pa vsaj še dodatnih 6 sekund. Moramo se pogovoriti in izboljšati.