
Šef Scuderie Mattia Binotto je pred dirkaškim vikendom na Madžarskem napovedal, da si italijanska čast in ponos na Hungaroringu želi osvojiti dvojno zmago. Drzna napoved, ki pa je po analizi prvih dveh prostih treningov docela mogoča. Ferrarijev dirkalnik se je na zadnjih dirkah namreč najbolj izkazal v počasnih in srednjehitrih ovinkih.
Kar je še presenetljiveje je dejstvo, da je prednost pred neposrednimi rivali v boju za naslov prvaka (t. j. Red Bull) še večja s polno posodo goriva. Charles Leclerc je pred dnevi naznanil, da je ekipa našla način, kako bolje ohranjati pnevmatike in bila v tem aspektu tudi zelo močna v Franciji. Oba dirkača sta bila v pogovoru z mediji vidno dobre volje. Najhitrejši je po drugem prostem treningu dejal:
Jutri bo deževalo, kar bo nekoliko premešalo stvari. Pnevmatike bo potrebno ogreti v primerno operativno onko in v kolikor nam to use, si nadejamo dobrega rezultata. Danes smo imeli zelo produktiven dan na suhi stezi. Na drugem prostem treningu smo spremenili nekaj stvari in dirkalnik je bistveno izboljšal. Zdi se, da smo za dirko dobro pripravljeni.

Situacijo je potrdil tudi vodilni v skupni dirkaški razvrstitivi, Max Verstappen (4. mesto; +0.283s). Nizozemec je priznal, da Red Bull ta konec tedna enostavno nima možnosti premagati Ferrari na suhi stezi, vendar današnji dež bi utegnil stvari nekoliko premešati, priznava. Njegov moštveni kolega, Sergio Perez (9. mesto; +0.952s), se že drugi dirkaški vikend zapored v dirkalniku ne počuti najbolje, vendar pred soboto ostaja optimističen.
Poskušali smo veliko različnih stvari, da bi našel nekaj udobnosti z dirkalnikom. Mislim da stvari dobro razumemo in upam, da lahko dirkalnik za jutri bolje pripravimo. Ferrari izgleda zelo hiter – kot smo pričakovali. Dež lahko nekoliko premeša stvari, vendar gotovo ne bo enostavno.
Red Bull je največ izgubljal v počasnih ovinkih, kjer sta se dirkača pritoževala nad uravnovešenostjo dirkalnika.

Medtem sta najslabši petek med vsemi utrpela dirkača Mercedesa. Šef Strategije James Vowles je pred začetkom dirkaškega vikenda dejal, da bo steza na Madžarskem izpostavila vse slabosti letošnjega dirkalnika in kako prav je imel.
Tako George Russell (8. mesto; +0.910s) kot Lewis Hamilton (11. mesto;+1.102s) sta na drugem prostem treningu namreč izbrala smer nastavitev dirkalnika, ki se ni izkazala za primerno. Zato se pričakuje, da je ekipa čez noč imela veliko dela in poskušala dirkalnika bolje pripraviti za kvalifikacije in dirko. Srebrne puščice so v analizi petkovih prostih treningov padli celo za ekipi Alpine in McLaren.
Nadalje sta presenetila oba McLarna. Lando Norris (2. mesto; +0.217s) je bil počasnejši le od Charlesa Leclerc, medtem ko je imel Daniel Ricciardo (5. mesto; +0.427s) najbrž enega najboljših petkov v letošnji sezoni.
Dolgo je tega, ko sem imel tako dober petek. Dirkalnik je hiter, vendar seveda ne vemo kaj počnejo drugi. Zdi se, da smo ta konec tedna hitri. Še vedno je nekaj ovinkov, kjer si želimo več in to bomo poskušali najti danes zvečer.
Ekipa iz Wokinga je v Francijo pripeljala obsežnejši paket posodobitev in kot kaže ga inženirji počasi začenjajo razumeti. McLaren se v skupni razvrstitvi za 4. mesto bori z ekipo Alpine in analiza kaže, da ima prav britanska ekipa tokrat odločilnejšo prednost. Hitrost je presenetila tudi dvakratnega svetovnega prvaka, Fernanda Alonsa (6. mesto; +0.604s) v dirkalniku francoske trobojnice.
Danes so bili zelo hitri, vendar hitri so bili tudi v Paul Ricardu, kar pomeni, da se nekaj na dirkalniku gotovo našli. Gotovo nas skrbi, vendar tudi mi ne stojimo praznih rok. Tokrat imamo težavo razumeti kako delujejo pnevmatike, saj se vse tri obnašajo drugače. Za jutri je napovedan dež in morda hladnejša nedelja, kar bi utegnilo pomagati.
FP2: Charles Leclerc dopolnil popoln petek Ferrarija in potrdil vlogo favorita; Mercedes v težavah