
Max Verstappen je pred začetkom dirke dejal, da ne verjame v stopničke na VN Madžarske, vendar izjemna strateška odločitev je na levi nogi ujela Ferrari in Georga Russella. Vodilni v skupni dirkaški razvrstitvi je tako osvojil še 8. zmago v letošnji sezoni in si pred poletnim premorom zagotovil še udobnejše vodstvo pred zasledovalci.
Nisem verjel, da je mogoče. Upal sem na stopničke. Dobra strategija nas je postavila sem in to kljub vrtenju. Imel sem nekaj težav s sklopko in to nas je stalo nekaj hitrosti. Danes sem se zelo zabaval. Charles je imel težave na trdih pnevmatikah in ni ga bilo težko prehiteti.
Na 2. mestu je končal Lewis Hamilton, ki je še 11. na Hungaroringu stopil na oder za zmagovalce. 3. mesto je osvojil njegov moštveni kolega George Russell, ki je prav tako kot Leclerc reagiral na Verstappnov postanek.
Ferrari medtem ni bil podoben sam sebi s prvih dveh prostih treningov, poleg tega pa je Scuderia ponovno storila napako v strategiji, ko je bilo že jasno, da najtrša različica pnevmatik ni primerna za dirkanje – to sta demonstrirala oba Alpina, ki sta dirko končala na 8. in 9. mestu. Carlos Sainz se je uvrstil tik pod zmagovalni oder, njegov moštveni kolega pa se je moral zadovoljiti z 6. mesto. Mednju se je urinil Sergio Perez, ki je iz svojega skromnega dirkaškega vikenda iztisnil maksimum. Zadnja točka je pripadla Sebastianu Vettlu, ki je v četrtek napovedal svoje slovo najelitnejšemu razredu motošporta.
VN MADŽARSKE – REZULTATI
S starta je najbolje skrenil Carlos Sainz, ki je nemudoma pritisnil na Georga Russlla, ki pa se je na najmehkejših pnevmatikah hitro odlepil od obeh rdečih dirkalnikov. Izjemno je štartal tudi Lewis Hamilton, ki je v prvi ovinek prehitel oba Alpina. Fernando Alonso ni bil najbolj zadovoljen z obrambo svojega moštvenega kolega Estebana Ocona, ki ga je zaprl v prvi ovinek.
Oba Red Bulla sta dirko začela na najmehkejših pnevmatikah in hitro začela napadati dirkalnike pred seboj. V 5. krogu steze je vodilnemu v skupni dirkaški razvrstitvi, Maxu Verstappnu vendarle uspelo prehiteti Fernanda Alonsa. Kmalu zatem je sledil še drugi Alpine Estebana Ocona.
V 17. krogu dirke je v bokse zapeljal vodilni Russell in nadel komplet srednjetrdih pnevmatik. Že v naslednjem krogu je sledil Carlos Sainz v Ferrariju, vendar dirkač Mercedesa je zaradi počasnega postanka Scuderie ohranil vodstvo na dirki.
Medtem je Charles Leclerc ostal na stezi nekaj krogov dlje, vendar v 21. krogu vendarle zapeljal na menjavo pnevmatik in ponovno nadel srednjetrde pnevmatike in tako potrdil, da bo pri Scuderii šlo za strategijo dveh postankov. Na stezo je prišel pred svojega moštvenega kolega Carlosa Sainza. Medtem je Max Verstappen izničil zaostanek za vodilno trojico.
Oba Alpina sta se odločila za trdo različico in bosta kot kaže poskusil dirko končati le z enim postankom. Ob prihodu Ocona na stezo je Francoz ponovno stopil na prste svojemu moštvenemu kolegu, ki nad manevrom ni bil navdušen. Prerekanje obeh dirkalnikov francoske ekipe je izkoristil Daniel Ricciardo v McLarnu. Alpina sta kmalu potrdila, da najtrša pnevmatika vendarle ni primerna za dirkanje na Hungaroringu v teh razmerah.
My favourite storyline of the #F1 #HungarianGP – Mattia Binotto chatting to Crofty on lap 26, tells Crofty that he isn’t worried about Verstappen’s pace. Ferrari then goes on to ruin the race for both of their drivers, while Verstappen gets P1. pic.twitter.com/7uMUyrh8GB
— Chris (@chrisdotau) July 31, 2022
V 28. krogu je Leclerc prvič resneje napadel vodilnega Georga Russella. Dirkač Mercedesa se je dolgo časa upiral, vendar v 30. krogu je Leclerc bitko vendarle dobil v 1. ovinek in prevzel vodstvo na dirki.
V 39. krogu je drugič v bokse zapeljal Max Verstappen in nemudoma sta reagirala Charles Leclerc in George Russell. Leclerc je nadel najtršo pnevmatiko, medtem ko je Russell vztrajal na srednjetrdi. Undercut Verstappna je uspel in prehitel je Russella. Na stezi je ostal Sainz in prevzel vodstvo.
Leclerc je pričakovano imel težave z ogrevanjem pnevmatik (kot se je že videlo pri Alpinu) in Monačan je bil proti aktualnemu svetovnemu prvaku povsem brez moči. A že v naslednjem krogu je Verstappen storil napako v predzanjem ovinku in predal mesto nazaj. Nekaj krogov kasneje je Verstappen ponovil vajo in si ponovno izboril mesto pred Leclercom.
V 48. krogu je v bokse zapeljal vodilni Ferrari Carlosa Sainza in Scuderia tokrat ni naredila enake napake in Španca na stezo poslala na najmehkejši različici. Vodstvo je prevzel Lewis Hamilton, ki je na zadnji postanek zapeljal v 51. krogu. Ravno tedaj pa je njegov moštveni kolega začel pripravljati napad na Charlesa Leclerca. V 54. krogu je Britancu vendarle uspelo in Leclerc enostavno ni imel nikakršnih možnosti za obrambo. Ferrari je po nekaj ducata krogih spoznal svojo napako in Leclerca ponovno poklical v bokse, a Leclerc je nazadoval na 6. mesto, kjer je tudi končal dirko.
Hamilton je kot zadnji izmed vodilnih zapeljal v bokse in nadel najmehkejšo različico in postal prepričljivo najhitrejši dirkač na stezi. Carlos Sainz na bolj obrabljenih pnevmatikah z rdečo obrobo ni ime možnosti proti sedemkratnemu svetovnemu prvaku. Pet krogov pred koncem je sledil še njegov moštveni kolega, George Russell. Max Verstappen je uspel zadržati svoje pnevmatike v dobri kondiciji vse do konca dirke in jo na koncu dobil za udobno razliko slabih desetih sekund.
MAX VERSTAPPEN
Po včerajšnji zmagi je prednost Maxa Verstappna pred Charlesom Leclercom, ki je končal na 6 mestu povzpela na 98 točk. Na voljo je skupno še 208 točk.
MAX VERSTAPPEN Z današnjo zmago na Nizozemskem v Zantvoortu je Max Verstappen povišal svojo prednost pred Charlesom Leclercom, ki je dirko končal na 3 mestu, na skorajda neulovljivih 109 točk. Do konca sezone je na voljo še 186 točk. Max Verstappen – 310 točk Charles Leclerc – 201 točk Sergio Perez – 201 točk George Russell – 188 točk Teoretično imajo za naslov svetovnega prvaka še vedno matematične možnosti štirje dirkači, čeravno je superiornost Red Bulla iz dirke v dirko večja Red Bull – 511 točk Ferrari – 376 točk Mercedes – 346 točk Na preostalih 7 dirkah je tako… Preberi več