Pirelli sumi, da se Red Bull “igra” s tlakom v pnevmatikah

0

Po navedbah italijanske izdaje Motorsport.com, naj bi pri Pirelliju obstajal sum, da bi lahko eksplozijo pnevmatike Maxa Verstappna na dirki za VN Azerbajdžana povzročila manipulacija tlaka v pnevmatikah med samo dirko, ki je FIA ne more zaznati ob rednih pregledih pred startom.

Od velike nagrade Velike Britanije leta 2013 je Pirelli predpisom dodal pravilo, ki zahteva, da ekipe ob začetku dirke upoštevajo določeni minimalni tlak v pnevmatikah. Raven tlaka v pnevmatikah določi Pirelli, odvisno od specifikacij posamezne steze.

Max Verstappen je dirko za VN Azerbajdžana končal pet krogov pred koncem, ko je na startno ciljni ravnini zaradi predrte pnevmatike trčil v zaščitno ograjo.

Nizozemec je bil na najboljši poti do druge zaporedne zmage, ko mu je pri visoki hitrosti povsem nepričakovano razneslo zadnjo levo pnevmatiko, zaradi česar je izgubil nadzor nad svojim Red Bullom in silovito trčil v zaščitno ograjo.

Verstappen je veliko nezadovoljstvo nad tovrstnim razpletom izrazil že na kraju samem, ko je močno brcnil v predrto pnevmatiko, prav tako pa tudi po dirki ni varčeval s kritikami na račun Pirellija.

“Vse skupaj je bizarno, saj ni bilo prav nobenega opozorila. Nobenega znaka, da bi bilo karkoli narobe. Po zagotovilih Pirellija bi morale pnevmatike zdržati vsaj 40 krogov, vendar jo je nenadoma razneslo. Povsem jasno je, da bodo krivdo pripisali razbitinam na stezi, vendar je očitno, da je nekaj narobe s temi pnevmatikami. Zelo sem razočaran, saj sem zgolj še nadziral dirko, ki bi jo brez težav dobili.”

Po navedbah italijanskega Motorsport.com, pa naj bi se pojavil sum, da je ekipa Red Bull odkrila način, kako med samo dirko manipulirati s tlakom v pnevmatikah, s čimer bi dirkača dobila dodaten oprijem, po drugi strani pa bi to lahko ogrozilo vzdržljivost posamezne pnevmatike.

Komentar dirke: Pirellijeva drama, favorita brez točk, toda kaj hudiča je počel Bottas?

guest
0 Komentarji
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje