Igra specifikacij zadnjih krilc med Ferrarijem in Red Bullom

0

Ekipa Red Bull je na prvih petih dirkah letošnje sezone preferirala nizko zadnje krilce in hitrost ob koncu ravnine za ceno boljšega oprijema v ovinkih. Medtem se je bil Ferrari primoran odločati za bolj konzervativen pristop, saj več oprijema v ovinkih zagotavlja manjšo obrabo pnevmatik – v tem aspektu pa Scuderia močno zaostaja za biki.

Ekipa iz Milton Keynesa je v svojih zmagovitih letih in celotni hibridni eri preferirala dirkalnik, ki generira veliko zračnega upora in oprijema. V letošnji sezoni je RB18 pogosto najhitrejši dirkalnik ob koncu ravnine in to ekipi zagotavlja prednost tudi tedaj, ko je Ferrari hitrejši v kvalifikacijah.

Charlesu Leclercu je v Miamiju vedno zmanjkalo nekaj metrov, da bi s poznim zaviranjem napadel Maxa Verstappna. Izgleda, da biki več oprijema generirajo s pomočjo dna in posledično uporaba zadnjega krilca kot kreatorja dodatnega oprijema postane manj ključna.

Medtem je Ferrari v začetku letošnje sezoni uporabil že tri različne specifikacije zadnjega krilca. Nizko specifikacijo je Scuderia pripeljala na Florido, vendar jo naposled, zaradi pomanjkanja splošnega oprijema na dirkališču, ni uporabila. Na skrivnostnem snemalnem dnevu v Monzi, naj bi Ferrari preizkušal modificirano nizko zadnje krice, ki bi v poštev lahko prišlo v Azerbaijdžanu.

Do sedaj smo na rdečem dirkalniku lahko zasledili rotacijo dveh zelo podobnih specifikacij. Označeno zadnje krilce (spodaj) je globje in generira več oprijema kot njegov predhodnik, s katerim je ekipa dirkala v Miamiju – Ferrari ga bo gotovo uporabil prihodnji konec tedna v Monaku, morda pa tudi v Barceloni.

Vasseur: “Smo hitri na različnih dirkališčih in v različnih razmerah”

guest
0 Komentarji
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje