Honda s posodobitvami motorja Red Bull pošilja po naslov

0

Honda je razkrila, da je prejšnji mesec v Spa Francorchampsu predstavila posodobljeno pogonsko enoto, s čimer je Maxu Verstappna dala dodaten zagon v boju za naslov svetovnega prvaka.

Honda bo po koncu sezone zapustila F1 po sedmih sezonah, v katerih je sodelovala z ekipami Mclaren, Red Bull in AlphaTauri.

Japonski proizvajalec je svoj vrhunec dočakal prav v zadnji sezoni, saj je Max Verstappen trenutno najresnejši kandidat za osvojitev naslova svetovnega prvaka.

Pri Hondi posledično stopnjujejo razvoj svojega pogonskega agregata, o zadnjem posodobitvenem paketu pa je spregovoril vodja razvoja motorjev Yasuaki Asaki.

Nov sistem shrambe energije je bil razvit v projektu, ki je trajal več let, s ciljem združiti izboljšave energetske učinkovitosti z občutnim zmanjšanjem teže.

V zadnji sezoni v F1 je Hondi ravno ob pričetku druge polovice sezone uspelo predstaviti nov ES – opremljen z lažjo, nizko odporno, zelo učinkovito in ultra visoko zmogljivo baterijsko celico.

“Da bi dosegli končni cilj, premagali Mercedes in osvojili prvenstvo, smo spoznali potrebo po izboljšanju zmogljivosti. Kot tak je bil razvojni načrt za nov zbiralnik energije bistveno premaknjen od prvotnega cilja leta 2022 do uvedbe v sezoni 2021. Tudi po tem, ko Honda zapusti F1, bo ta nova tehnologija akumulatorjev močno prispevala k prihodnji Hondini tehnologiji, ki bo ustvarila ogljično nevtralno družbo, vodila napredek mobilnosti in ljudem po vsem svetu omogočila izboljšanje vsakdanjega življenja.

Bo Mercedes zmogljivosti svojega motorja potisnil v skrajnost?

guest
0 Komentarji
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje