Komentar dirke: Bottas posebni gost Ferrarijeve propadle zabave

0

Formula 1 se je prvič v zgodovini ustavila v Mugellu in premierna dirka na Ferrarijevi stezi zagotovo ni razočarala. Kaos, masovna trčenja, dve rdeči zastavi in trije starti so zaznamovali dirko, ki jo je na koncu končalo zgolj 12 dirkačev.

Lewis Hamilton je na koncu kaotične dirke slavil svojo 90. zmago v karieri, Britanec pa bo imel že čez dva tedna v Sočiju priložnost, da izenači rekord 91. zmag Michaela Schumacherja. Hamilton je sicer po slabšem startu moral vodstvo dirke prepustiti moštvenemu kolegu Valtteriju Bottasu, a je šestkratni svetovni prvak Fincu vrnil na ponovljenem startu po prvi rdeči zastavi, ki ga je posredno povzročil prav Bottas.

Drugi dirkač Mercedesa je bil pravzaprav osrednja figura dirkaškega vikenda ob Ferrarijevi 1000. dirki v Formuli 1. Finec je bil najhitrejši na vseh prostih treningih, kot običajno pa je klonil takrat ko je bilo najbolj pomembno, v tretjem delu kvalifikacij.

Finec je se je sicer na startu znova prebil v vodstvo, nato pa je ob umiku varnostnega avtomobila s počasno vožnjo vse do ciljne črte posredno povzročil množično trčenje v ozadju, zaradi česar je bila dirka prekinjena z rdečo zastavo. Bottasu sicer ne moramo očitati kršenje predpisov, saj je ravnal po črki pravilnika, pa vendar se težko znebimo občutka, da bi se dalo temu izogniti. Vožnja levo desno do sredine ciljne ravnine, se zdi kljub očitnemu razlogu za takšno ravnanje, malce neracionalna, če ne celo neumna.

V ponovljenem startu je nato Finec kljub vsemu izgubil prvo mesto, saj je Hamiltonu uspelo najti dovolj zavetrja za napad v prvem ovinku. Bottas je nato ob postanku v boksih zahteval alternativno strategijo napram Hamiltonu, njegovi želji po boju z moštvenim kolegom pa pri Mercedesu seveda niso ugodili. Na trenutke je prav težko gledati “bojno” razpoloženega Bottasa, saj je težko razumeti, da Finec  še vedno verjame, da se lahko priključi v enakovreden boj s svojim moštvenim kolegom.

Bottas je imel veliko priložnosti, da bi se zoperstavil Hamiltonu, ki pa jih je večinoma zapravil sam. Dirka v Mugellu je bila zgolj manifest njegove dosedanje kariere pri Mercedesu. Morda bi si Finec naredil uslugo, če bi se zazrl vase in si priznal, da trenutno pač ni dorasel tekmec svojemu moštvenemu kolegu, ki ni brez razloga šestkratni svetovni prvak.

VN Toskane je bila 1000. dirka Ferrarija v Formuli 1 in slavje je bilo bolj klavrno. Po kvalifikacijskem preblisku Charlesa Leclerca, se je Scuderia v nedeljo vrnila v povprečje. Leclerc in Vettel sta v konkurenci 12. dirkačev zasedla 8. in 10. mesto, štirikratni svetovni prvak pa se je moral na koncu pošteno potruditi, da je ustavil nalet Georgea Russella v Williamsu. Rdečima bolidoma je v zadnjih krogih dirke vzel mero še Kimi Raikkonen  z Alfo Romeo, ki si je nabral dovolj prednosti, da je kljub kazni petih sekund dirko končal pred Vettlom. Čeprav šef ekipe Mattia Binotto še naprej zatrjuje, da Ferrari ni v krizi, pa je kriza več kot očitna. Dovolj zgovorne so besede Charlesa Leclerca po petem mestu v kvalifikacijah, ko je Monačan dejal: Sedaj moramo samo ugotoviti, zakaj smo bili danes tako hitri…”

guest
0 Comments
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje