STRATEŠKI KOTIČEK: Dirko enega postanka pod vprašaj postvalja 60% možnost dežja

0

Najverjetneje ne preseneča dejstvo, da bomo v primeru suhe steze danes gledali dirko enega postanka, saj je prehitevanje v Kneževini skorajda nemogoče. Štart in prvi ovinek pri kapeli Sainte Devote bosta glavna priložost za pridobitev pozicij.

Najhitrejša strategija zatorej pomeni začetek na najmehkejši (C5) različici pnevmatik, saj bo le ta dirkačem na štartu zagotovila optimalen oprijem in prehod na trdo (C3) različico med 22. in 32. krogom. Vendar pravzaprav nihče ne ve kako se bodo na dirki obnašale najtrše pnevmatike, ki se jih je Pirelli odločil pripeljati, saj jih je z izjemo Aston Martinov le malokdo preizkušal. Pirelli ni gotov, ali bodo trde pnevmatike zdržale povsem do konca dirke, vendar vemo, da lahko tudi zelo obrabljene pnevmatike v Monaku uspešno ohranijo dirkalnik za seboj.

Expected Strategies MONACO.jpg

V kolikor bo dirkaču najmehkejšo (C5) pnevmatiko uspelo ohraniti do vsaj 35. kroga, bi ta utegnil poskusiti s srednjetrdo (C4) dokončati dirko.

Srednjetrda (C4) ali najtrša (C3) pnevmatka bi se lahko izkazali za dobri štartni pnevmatiki, v kolikor bo možnost dežja velika. To bi pomenilo, da lahko dirkači svoj postanek zavlečejo dlje v dirko ali pa upajo na varnostni avtomobil. A kot že rečeno, trše pnevmatike predstavljajo težavo na štartu in v kolikor bo dirkač štartal med dobitniki točk, gotovo ne bo želel tvegati dobre štartne pozicije.

Tyres Available for Race MONACO.jpg

Na najtrši (C3) različici bi lahko štartal Pierre Gasly, ki je celoten konec tedna dirkal med deseterico, potem pa se je uštel v kvalifikacijah in izpadel že po prvem delu – današnjo dirko bo začel s 17. mesta in potrebuje alternativno strategijo, saj je hitrejši od dirkalnikov okoli sebe.

Vendar v kolikor bo začelo deževati, je najslabša možna pnevmatika na kateri se dirkač lahko znajde prav najtrša (C3), saj je ohranjanje optimalnih temperatur na nekoliko mokri stezi izjemno težko in v takšni situaciji.

Cumulative Tyre Curves MONACO.jpg

Možnost dežja je na današnji dirki 60%. FIA napoveduje, da bi utegnili izkusiti več neviht tekom popoldneva v Monaku, vendar nič ni gotovo. Ekipo bodo pozorno spremljale radarske slike, glavnina dežja pa naj bi Monako zadelo v večernih urah.

Postanek pod varnostnim avtomobilom je v Monaku približno 7,5 sekunde hitrejši kot med prostim dirkanjem. Pogostost varnostnega avtomobila v kneževini pa je 86%.

Pit Lane Loss Time MONACO.jpg

Dirka se bo danes začela ob 15. uri. Spremljate jo lahko na kanalu Sportklub ali internetni platformi F1TV.

SOBOTNA ANALIZA: Ferrari pred kvalifikacijami prepričljiv favorit; McLaren obudil formo iz lanske sezone

 

guest
0 Komentarji
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje