Kontroverzni sponzor se vrača

0

Philip Morris International (PMI) bo po letu premora ponovno združil moči z ekipo Ferrarija, zagotavlja služba za stike z javnostjo tobačnega koncerna.

Potem ko je napis Mission Winnow zapolnjeval veliko sponzorskega prostora na dirkalniku v letu 2018, je leto kasneje že na prvi dirki v Avstraliji naletel na lokalne zakone o prepovedi oglaševanja tobačnih izdelkov. In čeprav naj bi bil namen projekta Mission Winnow ozaveščanje o škodljivosti tobačnih izdelkov, so bili pri PMI velikokarat deležni kritik o posrednem oglaševanju prav teh.

Tomasso di Giovanni je za Racefans.net potrdil, da naj bi se Mission Winnow v prihodnji sezoni vrnil na Ferrarijev dirkalnik. “Mission Winnow ni namen promocije kakeršnegakoli produkta ali znamke, temveč spodbuditi dialog k pozitivnim spremembam.” je zatrdil in obrazložil, da je treba na Mission Winnow in PMI gledati ločeno. “Preko Mission Winnow poskušamo svetu pokazati spremembo, ki jo je PMI dosegel.”

Di Giovanni je še dodal, da bo v sezoni 2021 veliko odvisno od lokalnih oblasti: “Naš pristop je odvisen od številnih faktorjev, tudi zakonov v določeni državi oziroma regiji. Mission Winnow bo kmalu objavil osnutek pristopa in udeležbe na dirkah nove sezone Formule 1.”

 

guest
0 Komentarji
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje