Ali bosta Sauber in Renault leta 2022 sklenila partnerstvo?

1

Za Formulo 1 je značilno, da se pomembni dogovori med potencialnimi partnerji sklenejo vsaj leto dni vnaprej. Trenutna namigovanja, da naj bi Sauber in Renault leta 2022 sklenila partnerstvo, so tako povsem verodostojna in tudi smiselna.

Alfa Romeo je oktobra podaljšala sodelovanje s Sauber Engineeringom, vendar le za eno leto. Zadnje novice kažejo, da naj bi to bilo zadnje leto švicarsko-italijanske naveze.

Čeprav je legendarna italijanska znamka v zadnjem četrtletju prejšnjega leta beležila rekordno prodajo, se podjetje še vedno bori za obstoj na evropskem trgu. Glavni razlog je zelo omejena prodajna paleta vozil, ki trenutno obsega le modela Giulia in Stelvio. Oba sta bila močno promovirana s strani Kimija Raikkonena in Antonia Giovinazzija, vendar to ni pomagalo dovolj izboljšati prodaje. Alfi ni v pomoč niti obsežna združitev korporacij Fiat Chrysler in Groupe PSA, saj bo produkt te naveze, imenovane Stellantis, verjetno dodobra preučil smiselnost sodelovanja v Formuli 1.

Zaustavitev Alfine finančne podpore bi za ekipo iz Hinwila verjetno pomenila tudi konec tehničnega sodelovanja s Ferrarijem, na kar je šef ekipe Frederic Vasseur nedavno opozoril. Francoz je v intervjuju za Blick povedal:

“S Ferrarijem smo zavezani do konca leta 2021, nato bomo morali situacijo natančno preučiti, saj bo naslednje sodelovanje, zaradi nove generacije dirkalnikov, trajalo do leta 2026.”

Eden od znakov, da bo naveze kmalu konec, bi lahko bilo tudi obširnejše tehnično sodelovanje, ki ga je s Scuderio sklenil Haas. Edini logični partner za švicarsko ekipo bi ostalo podjetje Renault. Francoska ekipa, pod imenom Alpine F1 Team, bo z začetkom letošnje sezone namreč postala edini uporabnik Renaultovih motorjev, saj se McLaren vrača k Mercedesu. Agregati proizvedeni v mestu Viry-Châtillion tako čakajo, da najdejo nov dom. Za Alpine F1 bi večja komercialna prepoznavnost in možnost pridobivanja podatkov iz štirih dirkalnikov pomenila veliko prednost, kljub temu, da naj bi bil razvoj motorjev po letu 2022 zamrznjen.

Veliko prednost za obe strani predstavlja tudi nekdanje sodelovanje Vasseurja z Renaultom, saj je bil ta na čelu ekipe ob njihovi vrnitvi v Formulo 1 leta 2016.

Sauber bi se s partnerstvom nadejal dostopa do obsežnega Renaultovega mladinskega programa, saj bo Kimi kmalu končal kariero, Giovinazzi pa bi po prenehanju sodelovanja s Ferrarijem izgubil vso podporo. Švicarsko-francoska naveza bi omogočila prihod nekaterih talentov, kot so dirkači serije Formula 2 Guanyu Zhou, Christian Lundgaard, Oscar Piastri in Vasseurjev varovanec, podprvak serije Formula 3, Théo Pourchaire.

Ne glede na to, kakšne odločitve bodo sprejeli pri Sauberju, jih čaka sezona polna izzivov.

guest
1 Komentar
najstarejši
najnovejši najbolj priljubljeni
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje
uroš

Itak da bodo 2022 po mojem šli ven ker so sedaj poleg italijanov še šefi franzozi. Mislim da bi bilo boljše da se alfa pokaže z giulio v Dtm seriji. Za formula je pa ferrari dosti od italijanskih proizvajalcev.