Doornbos: Zanimivo, da so se Hondine okvare pričele po prepovedi party mode-a…

0

Potem ko je Max Verstappen na zadnjih dveh dirkah v Monzi in Mugellu odstopil zaradi okvare Hondinega motorja, je nekdanji dirkač in sodelavec nizozemske televizije Robert Doornbos izpostavil, da težave japonskega proizvajalca sovpadajo s prepovedjo visoko zmogljivostnih kvalifikacijskih nastavitev motorja.

Od velike nagrade Italije naprej je tako za kvalifikacije in dirko na voljo samo ena sama nastavitev motorja na proizvajalca. FIA to spremembo upravičuje s stroški in s zapletenim nadzorom kompleksnih hibridnih pogonskih enot.

Čeprav so si pri Red Bullu po prepovedi t.i. party mode nastavitev obetali, da bodo vsaj zmanjšali svoj zaostanek za Mercedesom, pa je Max Verstappen na dirkah v Monzi in v Mugellu zabeležil dva odstopa.

Nekdanji dirkač Robert Dornbos ugiba, da bi lahko bile tehnične težave prav posledica spremembe pravilnika.

Če vaš motor ni zanesljiv, res ne morete začeti razmišljati o boju za naslov svetovnega prvaka. “Presenetljivo je, da je Red Bull od uvedbe te prepovedi dvakrat odstopil prav zaradi težav z motorjem. Morda je morala Honda nekaj spremeniti, kar je nato prineslo težave z zanesljivostjo. Zagotovo je za Red Bull vse skupaj precej boleče.

guest
0 Comments
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje