
Nedavno je odjeknila novica, da bo Lewis Hamilton vsaj še eno leto član ekipe Mercedes. Pogajanja so potekala zelo počasi, vendar sta na koncu obe strani prišle do dogovora, s čimer so bile utišane različne govorice. Največ prahu je dvignila navedba, da naj bi Britanec zahteval posebno klavzulo, ki bi mu omogočila vložitev veta nad izbiro svojega moštvenega kolega. Mercedes je te domneve zanikal, čeprav Bernie Ecclestone meni, da takšna zahteva ne bi bila čudna.
To se je v zgodovini Formule 1 zgodilo že večkrat. Najboljši primer je pogodba Alaina Prosta z ekipo Williams. Ta je namreč vsebovala posebno klavzulo, ki je moštvu izrecno prepovedala, da v svoje vrste pripelje Ayrtona Senno. Ecclestone je v pogovoru za f1-insider.com povedal, da so vsi velikani Formule 1 vedno želeli imeti zagotovljen status prvega voznika:
“Michael za to niti ni potreboval klavzule. Bil je očitna številka ena, saj se je Ferrari z njim na čelu želel vrniti na pota stare slave. Jean Todt ga je vedno vnaprej vprašal, koga želi imeti za ekipnega kolega. Eddie Irvine, Rubens Barrichello in Felipe Massa se ne bi nikoli pridružili Ferrariju, če bi Michael temu nasprotoval.”
Obstaja tudi manj znana zgodba, da naj bi Schumacher leta 1999 želel prestopiti v McLaren-Mercedes in tam vzpostaviti podobno okolje kot pri Ferrariju. Mercedesov šef Jürgen Hubbert tem zahtevam ni želel ustreči, s čimer je dogovor propadel.
Film o Schumacherju že pripravljen, datum izida še neznan