
Formula 1 bo leta 2025 z novimi pogonskimi enotami vstopila v novo dobo, nov tip motorja pa bo nadomestil sedanje hibridne V6 turbo motorje. Za kakšen vir energije bo pravzaprav šlo še ne vemo, nekaj namigov pa sta ponudila ena izmed vidnejših predstavnikov sodobne Formule 1 Ross Brawn in Gilles Simon.
Ross Brawn, športni direktor Formule 1, pojasnjuje splošne cilje novih motorjev.
“Biti moramo CO2 nevtralni, stroški se morajo znižati in zvok motorja mora biti pravi,” je dejal Brawn v pogovoru za Auto, Motor und Sport.
Simon, vodja razvoja motorjev pri FIA je ob tem opisal trenutno situacijo.
“Koristimo izkušnje inženirjev v zadnjih 20 letih. S tem znanjem lahko pri zasnovi poenostavimo marsikaj. Še vedno lahko omejimo moč, ki jo lahko dobimo iz baterij, vendar znotraj te omejitve pustimo proizvajalcem, da se odločijo, kako ravnati s to energijo. To bo proizvajalcem omogočilo, da se med sabo razlikujejo. “
Del tega bi bil tudi nov gumb za prehitevanje.
“To pomeni, da lahko voznik na dirki porabi dodatno moč za prehitevalne manevre,” pojasnjuje Simon. “Prišli bomo do spektakularne rešitve.”
Priložnost vidi tudi v tem, da še občinstvo bolj vključi v akcijo.
“Z današnjo tehnologijo bi bilo to občinstvu enostavno predstaviti na televizijskem zaslonu, saj bi lahko videli kdaj voznik porabi dodatno moč ali koliko mu je še ostane,” še dodaja Simon.