Po navedbah italijanske izdaje Motorsport.com naj bi Mercedes v Brixworthu na testni mizi preizkušal pogonsko enoto, ki zmore dvajset konjskih moči več od tiste, ki prevladuje letošnjem svetovnem prvenstvu Formule 1. Ob tem naj bi se Mercedesovi inženirji poleg hibridnega upravljanja ukvarjali zlasti z novimi zlitinami in novo zgorevalno komoro.
Red Bull bi rad zamrznil razvoj pogonskih agregatov z utemeljitvijo, da bo čim prej doseženo ravnovesje na področju zmogljivosti motorja, ki ne bi opravičevalo drugih zelo velikih naložb, a prve govorice, ki prihajajo iz Brixworth-a, angleškega sedeža Mercedes AMG HEP, namigujejo, da se tazvoj pogonskih enot še nadaljuje.
Nekateri menijo, da so F1 hibridne pogonske enot že dosegle skrajno mejo razvoja, vendar se zdi, da temu ni tako. Ferrari namerava z novim agregatom storiti velik korak naprej, toda inženirji na čelu s Hywellom Thomasom (ki je poleti zamenjal Andyja Cowella) želijo še dvigniti letvico in prisiliti vse druge konstruktorje, da se znova znajdejo v zaostanku.
Medtem ko naj bi letošnji Mercedesov motor zmogel izjemnih 1026 konjskih moči, si želijo v Brixworthu svojo moč še povečati. Preskusi s testne mize nakazujejo na povečanje za dodatnih dvajset konjskih moči glede, ob tem pa inženirji prav poseben poudarek namenjajo tudi zanesljivosti. Razvoj materialov z novimi zlitinami, ki so jih preučevali nemški metalurgi iz Stuttgarta in razvoj zgorevalne komore naj bi omogočil nadaljnji dvig kakovosti.
Jebemti nič dobrega za konkurenco