Komentar dirke: Procesija v Barceloni razkrila zmagovalce in poražence

0

Steza v Barceloni nikoli ni slovela po spektakularnih dirkah in tudi letošnja ni bila nobena izjema. Barcelona je lani izgubila svoje mesto v koledarju dirk, splet okoliščin zaradi pandemije koronavirusa pa je karavano vrnil na Montmelo. Po letošnji procesiji, ki jo je od starta do cilja vodil Lewis Hamilton pa lahko z gotovostjo predvidevamo, da bo dirko v Barceloni pogrešal le malokdo.

Po drugi strani pa dirka v Barceloni običajno dokončno razkrije vse karte in pokaže prednosti in slabosti vseh dirkalnikov. V Formuli 1 velja nenapisano pravilo: “Če si dober v Barceloni, boš dober povsod.” Konfiguracija dirkališča je namreč izjemno razgibana in vsebuje skoraj popolno zmes različnih sekcij, ki zahtevajo “kompleten” dirkalnik.

Barcelona je tako letos ponudila še zadnji dokaz, da ima Mercedes znova najboljši dirkalnik. Max Verstappen tako kljub zagonu po zmagi v Silverstonu, na Montemelu ni imel pravih možnosti, njegov zaostanek pa se je v povprečju gibal med tremi in štirimi desetinkami na krog. Če zanemarimo Mercedesovo super hitrost v kvalifikacijah, je to najbrž tudi realna slika letošnje sezone. Red Bull nedvomno zaostaja za Mercedesom, po drugi strani pa zaostanek ekipi iz Milton Keynesa še omogoča, da na posameznih stezah prekriža načrte Mercedesu. Ko govorimo o Red Bullu, seveda govorimo o Verstappnu, saj je Alexander Albon neprimerno manj konkurenčen. Nizozemec pravzaprav opravlja izvrstno delo, saj je tudi na “Mercedesovi” stezi, dirko končal pred drugim dirkačem Mercedesa Valtterijem Bottasom.

Dirka v Barceloni je hkrati dokončno dokazala, da je Racing Point izdelal zelo konkurenčen dirkalnik. Kopija ali ne, “pink Mercedes” je postal sila na katero je potrebno resno računati, kar bo morala sprejeti tudi konkurenca. V prvi vrsti je tukaj potrebno omeniti Renault, ki je  tokrat popolnoma pogorel. Medtem ko je še v Silverstonu kazalo, da je francoska ekipa storila določen korak naprej, je Barcelona pokazala vse hibe rumeno-črnega dirkalnika, ki je bil tokrat povsem nekonkurenčen.

Španska procesija pa je še enkrat več razkrila tudi vse slabosti letošnjega Ferrarija, tako s tehničnega, kot tudi strateškega vidika. Rdeča dirkalnika sta se tokrat borila zgolj za mesta v spodnji polovici deseterice, Leclerca pa je nato ustavil motor, ki se je ugasnil v zadnji šikani. Vidno nezadovoljni Vettel se je po radijski zvezi znova prerekal o pravi izbiri strategije in ni se zgodilo prvič, da je Nemec sam predlagal boljšo rešitev, kot množica strategov v rdeči garaži in v Maranellu. Ferrari deluje kot razbita vojska in glede na videno v Barceloni, bodo v rdečem taboru morali na boljše čase počakati še kar nekaj časa.

guest
0 Comments
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje