
Red Bull je izjemno opravil s prvo polovico letošnje sezone, kljub temu da prvi dirkač ekipe Max Verstappen priznava, da dirkalnik ni najoptimalnejši v kvalifikacijah. Aktualni svetovni prvak je na primer do sedaj osvojil le tri najboljše štartne položaje, medtem ko jih je Charles Leclerc v Ferrariju osvojil kar šest.
Medtem se je RB18 izkazal za bistveno boljši dirkalnik za dirko, saj Verstappen v skupni dirkaški razvrstitvi vodi za 38 točk svetovnega prvenstva.
Nismo najhitrejši v kvalifikacijah, vendar ne gre za karakteristike dirkalnika, temveč za težo. Ko dirkamo s prazno posodo se ta težava še bolj izpostavi, zatorej je naslednji korak v razvoju izguba odvečne teže.
Po poročanjih naj bi bil Red Bull na začetku sezone skoraj 15kg pretežak, do Miamija pa je ekipi uspelo številko prepoloviti. Nadaljne nadgraditve so težo ponovno dvignile na 10kg čez zapisano najmanjšo dovoljeno mejo 798kg. Medtem pa naj bi bi se Ferrari gibal okoli 800kg, kar se je na primer zelo očitno poznalo na Red Bull Ringu, ko biki enostavno niso imeli odgovora na prekomerno obrabo pnevmatik.
Dodatnih 10kg na dirkalniku – odvisno od konfiguracije steze – lahko ekipo stane od 3 do 4 desetinke na krog. Dodatna aerodinamična efektivnost pa je seveda po drugi strani lahko prav toliko vredna.
Red Bull je svojo razvojno moč v zadnjih mesecih usmeril v jačanje sprednjega oprijema dirkalnika, ker se je nad pomanjkanjem le tega v začetku sezone pritoževal Verstappen, sedaj pa naj bi glavni cilj ekipe bil “hujšanje” dirkalnika. Desna roka Adiana Neweya, Paul Monaghan je zatrdil, da ekipa ne bo poskušala izboljšati hitrosti dirkalnika na kvalifikacijah.
Ne poskušamo izboljšati hitrosti na kvalifikacijah, saj menimo da lahko dirkalnik izboljšamo v obeh aspektih naenkrat. Razvoj je v letošnji sezoni zelo omejen, vendar poskušamo narediti največ kar lahko s sredstvi, ki jih imamo na voljo.
Magnussen si nadeja, da bodo nadgraditve ekipo Haas zavihtele na vrh sredine