
Fenomen poskakovanja je zasenčil tehnično stran letošnje sezone Formule 1. FIA je na kritike nekaterih dirkačev, ki so tarnali nad bolečinami vskočila in bo na dirki za VN Belgije, tik po poletnem premoru, uveljavila omejitev vertikalega premikanja dirkalnika. Gre le za začasno rešitev, saj bodo s sezono 2023 v najelitnejši razred motošporta vstopile nove tehnične regulative, ki naj bi fenomen skorajda izničile.
Spremembe so tehnični šefi ekip pretresali na sestanku prejšnji teden in sedaj jih mora potrditi le še FIA, kar pa naj bi bila zgolj formalnost. Primarni cilj novega tehničega pravilnika naj bi bil omejitev razvojnih možnosti dirkalnikov, da le ti ne bi dirkali tako blizu površine steze.
Spremembe vključujejo splošen dvig dna (1; znana še ni natančna številka), ter dvig stranic (2), ki so ključne pri usmerjanju zraka in keiranju oprijema za 25mm. Stranice so zgrajene tako, da se pri visokem zračnem uporu uvijajo in še dodatneje znižajo, zatorej bo FIA z novo sezono zahtevala tršo lateralno podporo (3).
Da bi poskakovanje nadalje omejila, bo FIA uveljavila dva nova dela znotraj samega difuzorja – enostavna rešitev, ki bo s preusmerjanjem zraka protiutež poskakovanju. Prav tako bo dvignjen potek potovnja zraka skozi dirkalnik, ki bo posledično zadek manj pritiskal k tlom.
Spremembe so zelo podobne tistim v lanski sezoni, ko je nov pravilnik veleval krajše dno, da bi izničil oprijem/pritisk, ki bi ga ekipe lahko ustvarile z zadnjim delom dirkalnika – to bi pomenilo, da pnevmatike ne bile sposobne prenašati takšnih pritiskov in spremembe so bile nujne.
Magnussen si nadeja, da bodo nadgraditve ekipo Haas zavihtele na vrh sredine