Horner: “V Franciji nisem videl kaj veliko poskakovanja”

0

FIA je pred kratkim naznanila tehnične spremembe za sezono 2023. Te naj bi vključevale splošen dvig dirkalnikov, ter stranic in grla dna. Spremembe, ki na prvi pogled izgledajo minimalne, pa drastično spreminjajo celotno aerodinamično zasnovo dirkalnikov. Vse to pa je posledica fenomena poskakovanja, ki so ga nekatere ekipe izkusile v prvi polovici letošnje sezone.

Večina ekipe je težave do dirke v Franciji že rešila in poskakovanje se je očitno umirilo. Dirkalnik ekipe Red Bull na primer poskakovanja ni izkusil niti v začetku sezone in šef ekipe, Christian Horner meni, da je intervencija FIE nepotrebna, še več, neprimerna, saj ne gre več za vprašanje varnosti.

Spet bom povedal enako kot pravim že ves čas: v Franciji nisem videl kaj veliko poskakovanja. Pravzaprav se mi zdi, da že na zadnjih treh oz. štirih dirkah stvari niso več tako dramatične. Zdi se mi da potrebujemo rešitev, ki je nekoliko bolj smiselna, ne da tik pred začetkom razvijanja dirkalnikov za prihodnjo sezono spreminjamo celoten pravilnik.

Nenadna in pozna sprememba bi se lahko izkazala kot problematična za nekatere manjše ekipe, ki nimajo sredstev za preusmerjevanje na novo zasnovo dirkalnika.

Horner meni, da za reakcijo FIE stoji Mercedes in Toto Wolff, ki poskuša na takšen način svojo ekipo ponovno pripeljati v boj za zmage.

Mislim da sploh ne gre za vprašanje varnosti. Vsaka ekipa se odloči na kakšen način bo dirkala in v kolikor si poskakovanja ne želijo omiliti – ker bi bili počasnejši – je to njihova težava. Ni naloga FIE, da zagotavlja kompetitivnost ene izmed ekip. Poleg tega, pa je absolutno prepozno v sezoni za takšne spremembe, saj bi bilo potrebno načrte za dirkalnike v prihodnjo sezoni radikalno spremeniti.

Upor ekip pod vodstvom Ferrarija in Red Bulla: Pravilnik za sezono 2023 gre na roko Mercedesu

guest
0 Komentarji
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje