
Zadnji dvojček dirk pred poletnim premorom se bo danes ob 15. uri, pod žgočim soncem, začel na stezi Paul Ricard. Temperatura steze bi lahko dosegla tudi do 60°C in če so si pnevmatike na kvalifikacijah lahko privoščile zelo mirne vstopne in izstopne kroge, pa takšnega luksuza ne bodo deležne na dirki. Zatorej gre pričakovati ogromno pregrevanja, kar povsem izključuje kakršno koli idejo o štartu na najmehkješi različici pnevmatik.
Teoretično naj bo najhitrejši način kako opraviti vseh 53 krogov še vedno bil le en postanek (saj postanek na stezi Paul Ricard traja kar 27 sekund), vendar ne gre zares verjeti, da bi kdo od najboljših poskušal s takšno strategijo. Veliko bolj verjetno se zdi, da bo šlo za dva postanka in kombinacijo srednjetrdih in najtrših pnevmatik.
Red Bull ima v igri za zmago dva dirkača, medtem ko je Leclerc zaradi menjave pogonske enote Carlosa Sainza osamljen pri vrhu. Biki bi utegnili strategijo razdeliti in Pereza na stezi pustiti dlje in upati, da njegove pnevmatike ne bodo povsem popustile tekom dirke. Gotovo pa bo za takšno strategijo Mehičan moral seči globoko v svojo vrečo trikov in na dirki demonstrirati najboljši “management” pnevmatik do sedaj.

Prve postanke (v kolikor bodo dirkalniki štartali na srednjetrdi pnevmatiki) pričakujemo po 13. krogu dirke (18., če gre za strategijo enega postanka). Ključno vlogo pa bodo odigrale pnevmatike, ki jih dirkači še imajo na voljo za dirko. Medtem ko imata oba Red Bulla na voljo dva kompleta najtrših pnevmatik, pa Charles Leclerc nima te prednosti.

Določeni dirkači v ozadju (Ricciardo, Vettel in Stroll) imajo na voljo le dva kompleta in najmehkejše različice in dirka enega postanka jim zagotovo ne uide. V kolikor bo kateri izmed dirkačev poskusil štartati na najtrši pnevmatiki, gre prvi postanek pričakovati okoli 28. kroga dirke. Trša pnevmatika je nekoliko bolj trdovratna na težo dirkalnika na začetku dirke, ko je posoda z gorivom polna. Nekoliko več fleksibilnosti ima le Carlos Sainz, ki bo štartal z zadnje štartne vrste, saj si je Španec za dirko prišparal dva kompleta obeh trdot.

Postanek pod (virtualnim) varnostnim avtomobilom namesto 27 sekund traja 16, 5 sekunde. Možnost le tega pa je po izkušnjah sodeč 67%.
Kot že rečeno se bo dirka za VN Francije začela ob 15. uri. Spremljate jo lahko na kanalu Sportklub ali internetni platformi F1TV.
SOBOTNA ANALIZA: Ferrari favorit pred kvalifikacijami; Mercedes daleč od pričakovanj