
Vodja oddelka pogonskih sklopov pri ekipi Mercedes Hywel Thomas opozarja, da je prehod iz E5 na E10 gorivo v novi sezoni Formule 1 največja sprememba pravilnika na tem področju v hibridni eri. Štirje proizvajalci pogonskih sklopov v Formuli 1 so čez zimo z dobavitelji goriva pospešeno razvijali gorivo za novo sezono, prav tako pa so optimizirali svoje pogonske sklope za prehod na novo vrsto goriva. Prehod na E10 gorivo naj bi bil tudi en od glavnih razlogov, da so pri Red Bullu želeli obdržati polno razvojno podporo Honde.
Thomas je v izjavi najprej pohvalil Mercedesovo sodelovanje s Petronasom in povedal, da imajo zaradi spremembe goriva v pripravi na novo sezono obilico dela.
Gre za največjo spremembo goriva od leta 2014 dalje. V hibridni eri smo do zdaj dirkali z gorivom, ki je moralo vsebovati 5,75 odstotka bio snovi. V letošnji sezoni pa bo gorivo moralo vsebovalo 10 odstotkov etanola iz obnovljivih virov. Za razliko od preteklih sezon ne bo več proste izbire pri uporabi različnih sestavin iz obnovljivih virov. Pogonski sklop bo v letošnji sezoni na gorivo reagiral drugače. Z nekaterimi področji zmogljivosti pogonskega sklopa smo zaradi spremembe zelo zadovoljni, z ostalimi pa malo manj.