
Dirkaški vikend v Silverstonu je simboliziral pomembno prelomnico v letošnjem svetovnem prvenstvu Formule 1, saj je namreč kar osem od desetih ekip na otok pripeljalo nadgraditve. Tokrat je seznam posodobitev bistveno krajši, saj so se za te odločili le pri Red Bullu, McLarnu, Alpine in Williamsu.
Biki so na domačo dirko pripeljali modificirano stranico dirkalnika z dodatnim zračnim izhodom. Ker pa napovedane temperature za ta konec tedna niso tako visoke, ta specifikacija luči dneva morda ne bo ugledala do dirke v Paul Ricardu in Hungaroringu – obe dirkališči se tradicionalno povezuje z visokimi temperaturami.
Nadalje so biki opravili geometrijsko spremembo dna, ki naj bi dirkalniku zagotovila več stabilnosti na različni oddaljenosti od površine steze. Red Bull Ring je zelo zahtevna steza za sprednje zavore in Red Bull jih je nekoliko “odprl” da bo skoznje prepotovalo več hladnega zraku.
McLaren je v Avstrijo pripeljal modificirane zadnje zavore, ki poleg dodatnega hlajenja omogočajo tudi večjo aerodinamično efektivnost. Alpine je modificiral zadnje krilce krilce in z manjšo obrezavo zmanjšal zračni upor. Williams pa je – po vzoru Mercedesa – dodatno ojačal sprednje vzmetenje in ob tem zrak usmeril proti dnu dirkalnika.
Preostale ekipe nadgraditev niso pripeljale.
ANKETA: Najboljši štartni položaj za šprintersko dirko si bo privozil … ?