
Carlos Sainz vztraja, da je zadovoljen s Ferrarijevo odločitvijo, da je na prvo mesto pred vzdržljivostjo postavil zmogljivost pogonskega sklopa. Sainz je letos sicer odstopil že na štirih dirkah, kar je največ med vsemi dirkači. Dva odstopa sta bila posledica tehničnih težav, na zadnji dirki v Avstriji je njegov Ferrari celo zagorel. Španec je že februarja povedal, da je bil cilj Scuderie, da proizvedejo najzmogljivejši pogonski sklop, saj lahko na njegovi vzdržljivosti delajo naslednja štiri leta. Svojega mnenja ni spremenil niti po polovici sezone.
Naša ekipa je še vedno zelo motivirana in enotna. Trenutne težave so le majhen zastoj na naši poti, ki je nepomemben glede na napredek, ki smo ga letos naredili na motornem področju. Raje vidim, da moramo še delati na vzdržljivosti motorja kot pa da bi moral dirkati z zanesljivim pogonskim sklopom, ki pa bi bil podhranjen. Problemi bomo zagotovo odpravljeni.
Sainz je pred odstopom v Avstriji osvojil svojo prvo zmago. Najhitrejši je bil na legendarnem dirkališču v Silverstonu. Odstop v Spielbergu je spet močno otežil Špančev položaj v točkovanju za svetovno prvenstvo.
Težko je najti prave besede, saj bi v Avstriji Ferrari brez težav osvojil dvojno zmago. Odstop je bilo težko sprejeti, saj je veliko stal mene in ekipo. Izgubili smo veliko točk v obeh točkovanjih.
Binotto: “Kot velika ekipa smo si želeli več, vendar dvig nam je vsaj dovolil dihati”