
Okvara pogonske enote Carlosa Sainza na VN Avstrije je zadnja v vrsti Ferrarijevih vzdržljivostnih težav. Hidravlična težava je Španca zaustavila v Azerbaijdžanu, medtem ko je njegov moštveni kolega okvari pogonske enonte premoč moral priznati v Azerbaijdžanu in Španiji.

Prednost Red Bulla tenutno šteje 56 točk svetovnega prvenstva, vendar Ferrari je na zadnjih dveh dirkah dokazal, da je po čisti hitrosti povsem dostojen tekmec bikom. Šef ekipe iz Milton Keynesa meni, da se ekipa ne more zanesti na dejstvo, da bi se utegnile Ferrarijeve težave nadaljevati vse do konca sezone.
Nismo osredotočeni nanje, saj ne moremo kontrolirati ali vplivati na njihovo hitrost. Vse kar lahko naredimo je optimizacija našega paketa. Ne moremo se zanšati, da bodo Ferrarijeve vzdržljivostne težave trajale v nedogled. Kot ste videli v Avstriji imajo zelo hiter dirkalnik in gladko bi lahko osvojili dvojno zmago.
Red Bullov dirkaški vikend je na glavo obrnila nekontrolirana degradacija pnevmatik, ki je do izraza prišla s polno posodo goriva.
Vse do 12. kroga dirke je naš dirkaški vikend potekal povsem v skladu s pričakovanji. Osvojili smo Pole in zmago na šprinterski dirki, nato pa je sledila presenetljiva degradacija pnevmatik, ki si je nismo uspeli razložiti.
Red Bull identificiral tri morebitne vzroke za prekomerno obrabo pnevmatik