
Dirkače ekipe Alpine, Fernando Alonso, se je danes znašel med Red Bullom Maxa Verstappna in Ferrarijem Carlosa Sainza. Dirkanik edine francoske ekipe v karavani Formule 1 je kot nalašč pripravljen za karakteristike steze v Azerbaijdžanu in Španec si po le desetih točkah v letošnji sezoni nadeja dobrega rezultata.
Načeloma na cestnih stezah poskušaš generirati čim več aerodinamičnega pritiska in imaš posledično več oprijema v ovinkih; poleg tega pa so kvalifikacije prioriteta. V Bakuju je vse drugače. Gre za cestno dirkališče, vednar dirka je bistveno bolj pomembna od kvalifikacij. Dirkalnik nima veliko oprijema v tehničnem delu steze in zelo hitro se ti lahko pripeti napaka.
Francoska ekipa je v Baku prišla z zelo agresivno verzijo zadnjega krilca, ki je najpoložnejša med vsemi ekipami in bo poskusila maksimizirati končno hitrost dirkalnika A522. Mercedes Lewis Hamiltona je bil na primer kar 15 km/h počasnejši ob koncu ravnine.
Danes se zdimo hitri. Trdo bomo delali čez noč, da takšno hitrost ohranimo tudi jutri in v nedeljo. Zelo smo hitri na ravninah in pomanjkanje oprijema je posledica kompromisa, ki ga na takšnem dirkališču moraš sprejeti.
Esteban Ocon ni uspel dohajati svojega moštvenega kolega, vendar se je kljub temu uspešno prebil med najboljšo deseterico.
Za nami je zelo soliden dan. Baku je kraj kjer moraš proste treninge čimbolje izkoristiti, sja je zaupanje v dirkalnik tukaj ključnega pomena. Dirkalnik se je zdel danes zelo hiter, vendar vse bo potrebno uspešno izvršiti v kvalifikacijah.
TEHNIČNI PREGLED: Nadgraditve ekip usmerjene predvsem v specifično konfiguracijo steze