
Vodja ekipe Mercedes Toto Wolff verjame, da je dvoboj med Fernandom Alonsom in Lewisom Hamiltonom pokazal, da bi bili na stezi v Monaku potrebni popravki konfiguracije steze. Po prehodu na gume za suho stezo je Hamilton ostal ujet za počasnejšim Alonsom in do konca dirke mu ga ni uspelo prehiteti. Alonso je dirkal tako počasi, da si je Lando Norris pred njim lahko privozil kar 30 sekund prednosti. Wolff trdi, da je bil Hamilton pet sekund na krog hitrejši od Alonsa in vseeno ni imel možnosti, da ga prehiti.
To je bil še en dokaz, kako pomembna je pozicija na stezi v Monaku. Pet sekund razlike na krog je kot da bi se vozil v dirkalniku formule 2. Prizorišče v Monaku je izjemno in vedno se je lepo vrniti sem. Kljub temu pa bi morda morali spremeniti konfiguracijo steze, če težko prehitiš tudi mnogo počasnejši dirkalnik.
Steza v Monaku je praktično nespremenjena že desetletja, prav tako pa se ni veliko spremenilo niti pri organizacijskem in komercialnem delu dogodka. Vodja Mercedesa si želi, da bi formula 1 podaljšala pogodbo z Monakom in priznava, da se bo sprememba konfiguracije steze zelo težko zgodila.
Obe strani bosta našli kompromis, saj Monako potrebuje formulo 1 in obratno. Sprememba konfiguracije steze je zgolj moja pobožna želja. Ne vem, kje drugje bi tukaj lahko vozili po teh cestah. Morda bi se lahko znebili šikane na izvozu iz predora, a potem bi najbrž bil ovinek Tabac prehiter. Na žalost nisem dizajner stez in nimam pojma o načrtovanju stez za formulo 1.
Mercedes bo opustil sodelovanje z eno izmed partnerskih ekip