
Charles Leclerc je na VN Avstralije pred Maxom Verstappnom vodil za 46 točk svetovnega prvenstva. Sledila je napaka Monačana v Imoli, 2. mesto v Miamiju, okvara pogosnke enote v Barceloni in Monako prejšnji konec tedna. Po prvih treh dirkah letošnje sezone smo poslušali hvalnice, kako dobro je Leclerc inkorporiran v celotno Ferrarijevo strukturo. Sedaj je ta struktura na preizkušnji, meni strokovni komentator britanske televizije Sky, Martin Brundle.
Po nedeljski dirki je Leclerc dejal, da se napake dogajajo, vendar tokrat je ekipa storila preveč napak. Monačan je tokrat prvič javno kritiziral svojo ekipo.
Leclerc je včeraj na kvalifikacijah postavil najhitrejši krog in si “Pole” tudi zaslužil. Udobno je vodil dirko, vendar načrte mu je prekrižala Ferrarijeva strateška napaka. Najprej ga je spodrezal Perez, nato pa ga je počasen drugi postanek porinil še za Verstappna. Skupna admiracija med Leclercom in Ferrarijem me je spominjala na dni Michaela Schumacherja, vendar napaka v Monaku in odstop v Barceloni le to postavljajo pod preizkušnjo.
Ferrari je v Monaku zapravil možnost, da bi se ponovno vzpel na vrh skupne dirkaške in konstruktorske razvrstitve. S povedanim se je strinjal tudi svetovni prvak iz sezone 1996, Damon Hill, ki meni, da bi moral biti Leclerc bolj previden pri javnem kritiziranju svoje ekipe.
Ferrari bo njegove komentarje razumel, vendar svojo ekipo lahko kritiziraš le tolikokrat. Potem postaneš PR problem.
Ferrari je leta 1991 odpustil tedaj trikratnega svetovnega prvaka Alaina Prosta, potem ko je ta dirkalnik primerjal s tovornjakom. Hill meni, da takšna mentaliteta v Maranellu še vedno prisotna.
Ferrari vedno postavlja ekipo pred dirkača. Svetujem mu naj pazi.
Hill: Leclerc bo moral v nadaljevanju sezone narediti manj napak