STRATEŠKI KOTIČEK: Dirka enega postanka kljub večji možnosti prehitevanja preferenčna

0

Prvič po letu 1996 – odkar kraljica motošporta dirka v Melbournu – smo priča modifikaciji steze, ki naj bi povečale možnosti prehitevanja v Albert Parku. To zmanjšuje moč strategijam z enim postankom, saj prednost pozicije na stezi ni več tako vredna kot nekoč.

Kljub temu Pirelli napoveduje, da gre jutri najhitreje prevoziti 58 krogov z le dvema kompletoma pnevmatik (C3 in nato C2). Dirkalniki s takšno strategijo bodo v bokse zapeljali med 17. in 27. krogom.

Expected Strategies (1).jpg
Najhitrejši strategiji enega postanka sicer hitro sledi dirka dveh postankov z dvema C3 kompletoma pnevmatik. Če se bo površina steze v Albert Parku izkazala za trdovratnejšo kot so pokazale simulacije, bi utegnila ta strategija prevagati. A nekateri dirkači nimajo na voljo dveh kompletov  srednjetrdih pnevmatik – oba McLarna in Red Bulla.
Tyres Available for Race (1).jpg
Ne gre pričakovati, da bo kateri izmed dirkačev znotraj deseterice dirko začel na trši (C2) različici, ali najmehkejši (C5). Slednja naj bi se prehitro obrabljala, da bi bila sploh uporabljena na dirki z izjemo postavljanja hitrega kroga tik ob koncu dirke.
Tyres Available for Race (1).jpg

“SOBOTNA” ANALIZA: Ferrari s kančkom prednosti pred Red Bullom; Še Alpine hitrejši od Mercedesa?

guest
0 Komentarji
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje