
Medtem ko bo Formula 1 veliko tehnično prenovo doživela v sezoni 2022, so spremembe letošnjih dirkalnikov vezane predvsem na območja dna, difuzorja in zavornih kanalov. Ob prvi primerjavi se zdi, da je Mclaren našel način, kako s popravki difuzorja nadoknadi del zaostanka za Mercedesom in Red Bullom.
McLaren se je zelo potrudil, da bi med predstavitvijo skril zadnji del dirkalnika in očitno so imeli v Wokingu za to precej dober razlog. Britanska ekipa je našla pametno rešitev kako zaobiti del letošnjega pravilnika.
Zdi se, da je McLaren podaljšal dno svojega dirkalnika še nekoliko bolj nazaj, pri čemer je samo dno prevzelo nekatere funkcije samega difuzorja.
Povezava najbolj zadka dna s telesom difuzorja na njegovem vodilnem robu je Mclarnu omogočila, da ga spusti na referenčno ravnino, s čimer je zaobšla pravilo, ki zmanjšuje višino difuzorja.
Za difuzor, ki je močno orodje za izkoriščanje zračnega toka pod avtomobilom za povečanje podtlaka, je FIA ​​predpisala, da mora biti višina ločilnih palic med njegovimi kanali v letošnji sezoni 50 mm krajša.
Zdi se, da je Mclaren uporabil zelo dober trik, ki mu omogoča, da ima dva ločilna elementa pod teoretično črto reza, ki je bila v novih pravilih ustvarjena za zmanjšanje njegove višine.
Mclarnovi aerodinamiki so tako podaljšali prehod dna nazaj, da bi ustvarili manjše elemente, kot bi morali biti (bela puščica). Ti višji notranji elementi se nato postopoma razširijo navzgor in navzven, v samo “streho” difuzorja.
Mclarnov trik bodo zaogtovo temeljito analizirale tudi vse ostale ekipe, predvsem na trenutno formo, ki jo v Bahrajnu kažeta Daniel Ricciardo in Lando Norris.