Honda razkrila razvojne skrivnosti letošnjega F1 motorja

0

Honda je podala nenavadno podroben vpogled v razvoj svoje letošnje pogonske enote, s katero je Max Verstappen v Imoli Red Bullu pripeljal prvo zmago v sezoni 2021.

Honda je z novim motorjem za sezono 2021, ki nosi ime RA621H po mnenju mnogih izničila zaostanek za Mercedesom in posledično ekipi Red Bull omogočila enakovreden boj za naslov svetovnega prvaka.

V taboru japonskega proizvajalca, ki se po koncu sezone poslavlja od Formule 1 so ponudili vpogled v razvoj svojega zadnjega F1 motorja, ki bo prihodnje leto nosil oznako znamke Red Bull.

“Prvotni načrt je bil, da bomo novo strukturo Pogonske enote predstavili leta 2022,” je za Motorsport.com dejal vodja Hondinega oddelka za razvoj motorja Yasuaki Asaki.

“Šel sem k predsedniku Hachigu in mu rekel, da bi res radi uvedli to novo strukturo PE za naše zadnje leto v Formuli 1. Predsednik je našo prošnjo z velikim razumevanjem sprejel.”

Razvoj povsem novega motorja je bil vse prej kot enostavna naloga. Najprej smo spremenili postavitev odmične gredi, ki je veliko bolj kompaktna, njen položaj pa smo spustili nižje, bližje tlom. Glavni cilj tega, kar smo spremenili, je bil izboljšati učinkovitost zgorevanja. Da bi to naredili smo morali spremeniti kot ventila, za kar pa moramo spremeniti odmično gred.

“Stvar, ki smo jo spremenili je nagib cilindra, saj smo z zmanjšanjem razdalje med eno in drugo osjo motor naredili krajši in manjši.”

“Pokrov motorja smo morali narediti nižji in bolj kompakten, kar pomeni, da je način pretoka zraka po njem postal veliko boljši, poleg tega pa smo spustili težišče enote ICE. Druga točka, o kateri smo morali razmišljati,je dejstvo, da se je učinkovitost zgorevanja izboljšala in s tem tudi izhod odmične gredi. Zaradi fizikalnih pravil se je količina energije, ki jo je mogoče shraniti spremenila, kar pomeni, da se je količina izpušne energije zmanjšala.

“Torej v primerjavi z obnovitvijo energije, ki smo jo dobili lani, smo morali povečati količino izpustov ročične gredi in hkrati zagotoviti dobro raven temperature izpušnih plinov. Torej imeli smo več različnih razvojnih ciljev in verjamemo, da smo jih izpolnili.”

guest
0 Komentarji
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje