Williamsove nadgraditve v smeri Red Bulla; biki z novimi stranicami in pokrovom motorja

0

Obsežni nadgraditveni paket ekipe Williams je premik k konceptu Red Bulla, trdi dirkač ekipe Alexander Albon. Le britansko-tajski dirkač bo v Silverstonu deležen nadgraditev iz Groova, medtem ko bo moral njegov moštveni kolega Nicholas Latifi na novo specifikacijo počakati še najmanj dve dirki.

Vsaka ekipa je začela nekoliko drugače, vendar zdaj vsi sledijo ali konceptu Ferrarija ali konceptu Red Bulla. Nova specifikacija našega dirkalnika je bližje Red Bullovemu dirkalniku. Na dirkalniku ni veliko delov, ki so na njem bili dva tedna nazaj – gre za zelo veliko nadgraditev.

Nove stranice (levo) in stara specifikacija (desno).

Namigovanja znotraj paddocka trdijo, da bi bil novi Williams celo do sekunde hitrejši od svojega predhodnika, vendar ekipa tega pričakovanja ni javno potrdila. Albon raje ostaja previden:

Sekunda na krog je veliko. Bili bi zelo zadovoljni s takšnim korakom naprej, vendar tega ne bomo vedeli, dokler ga ne preizkusimo. V petek bomo poskušali čimhitrejej razumeti nekaj osnovnih karakteristik dirkalnika in v kakšnih nastavitvah je izkoristek največji. Morda bo trajalo več kot en dirkaški vikend, da bi ga povsem razumeli in se nanj privadili.

Razlika med obema specifikacijama je očitna. Nove stranice dirkalnikov so veliko širše in daljše, medtem ko je pokrov motorja bistveno ožji. Poleg tega so pri Williamsu modificirali tudi dno dirkalnika.

Williams je bil v prvi polovici letošnje sezone najpočasnejši dirkalnik v karavani, vendar za 8. mestom, ki ga zaseda Aston Martin, ekipa zaostaja le 13 točk svetovnega prvenstva.

Želimo si pogostejših uvrstitev v Q2, saj nam bi to omogočalo boljše možnosti za osvojitev točk. Najboljši dirkaški vikend, ki smo ga do sedaj lahko sestavili je bilo 11. ali 12. mesto. Za zdaj enostavno nismo bili dovolj hitri.

Medtem so pri Red Bullu v Silverstone pripeljali nove stranice dirkalnika in modificiran pokrov motorja, poleg tega pa so prestavili tudi izhodno točko zraka skozi dirkalnik.

Rb18 Engine Cover Shelf

Sprememba nad motorjem je očitna, saj je izpušni sistem dirkalnika bistveno bolj izpostavljen, poleg tega pa je ekipa prestavila izhod zraka iz dirkalnika (vijolično označena komponenta). Ko zrak potuje skozi dirkalnik, med radiatorji, “nabere” toploto in ga ohladi. Izhodna pozicija pa je prav tako pomembna kot vhodna, saj aerodinamiki poskušajo čim več zraka usmeriti v območja nizkega pritiska.

Red Bull namesto večjih nadgraditev v “postopno evolucijo trenutne specifikacije”

guest
0 Komentarji
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje