Mercedes zamudil trik s fleksibilnostjo deske na dnu dirkalnika; Wolff: “Pravila so jasno zapisana”

0

FIA je naznanila podrobnosti nove direktive, ki bo poskušala izboljšati dva negativna efekta dirkalnikov nove generacije: poskakovanje in zatrjenost, ki je posledica nizke vožnje. Prvič bo mednarodna avtomobilistična zveza ustvarila komplicirano merilo vertikalnik oscilacij. Drugič, pa se bo nadzorni organ osredotočal na obrabo lesene deščice na dnu dirkalnika, saj naj bi nekatere ekipe izkoriščale fleksibilnost dna. Direktiva bo začela veljati na VN Francije.

FIA sumi, da so nekatere ekipe pravilnik interpretirale tako, da so desko na dnu dirkalnika uvile in si med dirkačem in stezo zagotovile nekaj dodatnega prostora. Pravilo namreč zahteva, da deska na dnu dirkalnika ni uvita več kot 2 mm na dveh specifičnih točkah (na začetku in v sredini). FIA pa ne nadzoruje zadka deske, vendar pojavljajo se namigovanja, da je pri nekaterih ekipah uvita do te mere, da lahko ekipe dirkalnik še dodatneje približajo tlom.

Strategije naj bi se poslužili pri Red Bullu in Ferrariju, vendar gre za nepotrjene vire. Šef ekipe Mercedes, Toto Wolff je nad dogodkom presenečen, saj je po njegovem mnenju jasno, kaj je sprejemljivo in kaj ne.

Nihče ni vedel za to dokler FIA ni to omenila na zadnjem tehničnem sestanku. Gre za šok in ne presenečenje. Pravila so jasno zapisana in vsi vemo na kakšen način morajo biti interpretirana.

 

Omenjeni ekipi bosta morali pred VN Francije prihodnji konec tedna modificirati dno svojega dirkalnika. Šef ekipe Red Bull, Christian Horner je dejal, da je vse na RB18 v skladu z novo tehnično direktivo. Šef Mercedesovega inženiringa Andrew Shovlin je razkril, da ekipa ni opazila pomanjkljivosti v pravilniku in je zato ni izkoristila.

Ko smo izvedeli za to, smo razumeli, da smo zamudili veliko priložnost, ki bi jo lahko izkoriščali ves ta čas. Zatorej to ne bo vplivalo na hitrost našega dirkalnika, bi pa utgnilo na hitrost nekaterih naših tekmecev.

STRATEŠKI KOTIČEK: Pomanjkanje simulacij ekipe ohranja v temi; Pirelli napoveduje več možnih strategij

guest
0 Komentarji
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje